Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo hittar en hel del, får ta mig en sväng dit när jag kommer ner nästa gång och kolla runt. Har ju inte varit på den sidan innan men kan vara gott komma ifrån centrala delen.
Ta och sla en signal till mig sa kan vi ta en svang , finns mycket roligt pa "dark Side" Mycket trevliga pubar och barer , med och utan damer , jag tycker iofs att de ar trevligt bara de inte ar for paflugna, snacka kan man alltid gora ,,,
Ringde dig faktiskt i tisdags , men inget svar , kanske var hart kvallen innan .....
Ni som vet det mesta om Mc jag har en Honda wave 110 men tycker den börjar kännas liten kan man köpa en PCX och låta någon mc shop bygga om den till trike ?
Min wave lät jag bygga om till en 3 hjuling mvh svarre
Nej tyvsrr inte ,daremot sa vet jsg stt du kan fa en sidovagn montersd, vilket da gor ett hjul till ,dessutom en praktisk hoj......... finn skitfina i glasfiber
Angaende chip sa funderar jag over detta , finns ju kraft sa det racker i denna pcx , varfor mer ,da kan jag ta ut "den store" iofs sa ar den fruktansvart klumpig i stan , den tillbehorschopen du tanker pa ,ar det den som ligger ganska langt bort mot Thaien pa hoger sida om du kommer fran Klangen ..
?
Phonta har du någon aning vad en ombyggnad till 3 hjul skulle kosta ? och ett ca. pris för Mc:n jag själv bor på landet långt från morderna Mc shop kan tänka mig att komma till Pattaya och inköpa Mc:n mvh svarre
Du kan få en jättefin PCX med två framhlul .ombyggd helt ny för 295000 thbt i denna butik glimten nämner , var där igår och träffade även honom ,,,,,,,,,
295000 är alldels för mycket , den ombyggnaden han gör kostar inte 200000 thbt.
Sjukt mycket ståler för ett bygge med som jag såg ett tvivelaktigt kvalitetsval
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.