Hejsan Legolas: För mig är ditt nickname en travhäst, men du kanske fryser på trav, Vad sägs om Frances Bullwark, and Gay Noon, gamla kämpar ;-) på Solvalla, bl.a. Nog om det.
Nu måste jag skriva, hoppas det inte missuppfattas.
Anders har bott i Buriram i snart tre år, träffade min fru i Sumpan år 2000, på hösten, fick avtalspension 2008 efter fyrtiofem år genererat skatt till staten, samhället.
Har varit med på 5 kremeringar, den sista var för en månad sedan, en Svensk snubbe med Thaifru boende i Ubon, sedan många år tillbaka. Pumpen sa upp sig, träffade hans bror på kremeringen, Han sa, Han lyssnade inte på sin kropp.......
Han blev 60 år.
Apropå ditt inlägg, Legolas:
Däremot vad jag pratar med mina kompisar om det är en sak mellan mig och mina kompisar. Jag är inte thailändare och mig veterligen så är inte du det heller. På detta forum så pratar jag med mina polare. Jag är görlångt ifrån att vara religöser. Tvärtom jag tycker faktiskt generellt sett riktigt illa om religion.
Tror säkert att jag gillar Dig som person, När Du kommer hit, men med detta inlägg har Du missat något. Ska jag tala om vad?
dahl@gmail.com
Vad Du snackar om på Avenyn med Dina polare, vet inte vi/jag Men glöm inte bort att detta är ett offentligt Forum, alla kan nå det. Var är det för regler som gäller, på forumet är det Admin, som bestämmer, såå Klart
Ps. Respekt, är något man ger. Kunskap något man får. Livserfarenhet = något man alltid har med sig och jobbar med,
Kram till Eder Alla från Eder utsända i Buriram / anders