SV: Nong Nasaeng (Chaiyaphum)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bra foton det är inte undra på att du trivs med livet när du har så mycket saker att uppleva. :)
Verkar vara liv och rörelse i varenda buske.
Kul med bilder väntar på resten.
mvh Rolf

Mycket vackra bilder legolas :thumbsup: Thailand är inte enbart blaskiga paraplydrinkar vid en sandstrand i Phuket , även om det kan vara nog så läckert emellanåt ;D

:wai:
När jag ser dina bilder ..tänker jag på min familj i norra Thailand.. .Tack...
En bild säger mer än tusen ord. :thumbsup: :thumbsup: :wai:

Ha det gott där nere !!
Mvh
Pirris

"legolas " sa:
Pirran!!!

Känns bra att bilderna kan beröra dig och andra. Skall försöka att vara mer aktiv och sätta in mer bilder ifrån vardagslivet här ute bland risfälten och de goa människorna.

;D ;D ;D

Gör de som Pirran säger man tänker på familjen sin när man tittar på dina bilder

glimten66hhhhhhh

Tjusiga bilder, legolas. Fan vad man längtar ner igen, det ser ju ungefär likadant ut hemma i våran by. Men jag får ge mig till tåls tills andra halvan av juni. :'(

Suveräna bilder och rapporter Legolas! Jag vill kommentera varje inlägg men det blir bara löjligt. Du skall veta att många och däribland jag läser och uppskattar dina bilder och inlägg. Ibland missar man att påpeka detta. :wai:

:wai:
Legolas!

Det märks att Namkeang är en liten linslus, hon har ett gott litet smittande leende som lätt smittas av ;D :D ;D
Men det blir väl så när man har en plastfarsa som bryr sig... Jo-Be

Jätteroligat att se bilderna, legolas. Dom hade tydligen en liknande parad i Si Bun Rueang för någon vecka sedan, svärföräldrarna var iväg med ungarna och hyrde kläder. Synd att man missar sådana evenemang, det hade varit roligt att se det hela. :wai:

Intressant, å så sitter alla på backen som om det var en picknick i det gröna :D
Rolf

En sak är säker att kommer man ner på golvet så tar det för lång tid att komma upp :D så jag lär nog hålla mej till stolar och soffor. En vacker dag blir man väl annars liggande som en död myra ;D
Rolf

Du tror inte att dom små söta liven som hittat en man i sina bästa år har en baktanke.
Det där med inkontinens ;D
Rolf

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Chatsuwan
C