Polisen kom på besök, mitt sista inlägg..... för 2014.
Nja, så farligt var det inte som det låter, den här killen höll på att som "agent" på två tomter där dom fyller mud, han hade fått reda på att vi skulle fylla, så han kom gående och undrade om han kunde få uppdraget, vi sa som det var, jobbet är bortlovat, och skall påbörjas några dagar efter nyår, han gav rabatt på 10Bath per lass, samt att traktor skulle ingå, jag sa, att om inte arbetet påbörjats dom första dagarna i Januari, då är det ok att vi återkommer.
Tjejen frågade mig, känner Du igen honom? det visade sig att det är han jag varit hem till, bor nästa hus jämte tjejens arbete, samma kille som startade en vattenfabrik. (själv tycker jag att dom flesta thai liknar varandra)
Jag var bort och kollade läget, där dom höll på.
Han ville bjuda på en Leo, jag tackade nej, jag nämnde inget om Leo och förgiftningssymtom, hade han nämnt Arscha så hade det blivit, ja tack.
Tycker nog det är lite fantastiskt vad folk håller reda på allt, första månaden jag kom hit, så visste tjejen var jag handlat, vad jag handlat, innan jag ens kommit hem, ibland tyckte jag det blev lite jobbigt, numera så känns det lite bättre, efter att jag sagt vad jag tycker om detta, familjeintrigiteten är viktig för mig.
Djungeltelegrafen är snabb, jag sa inget till någon när jag tog ner några träd, hur snabbt kom dom, vi har inte sagt något till polisen om att vi ska fylla, varför skulle vi? uppdraget var ju redan utlagt, dom kom 29/12 på eftermiddagen och började att fylla, dom hann med 6 lass, återkommer nästa år, Gott Nytt