Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kul sammanträffande! Stort grattis till henne! Vi skall snart ge oss iväg och käka hans favoritmat - Hamburgare. Därefter till farfar, där blir det tårta. Så det blir fullt upp idag.
Kul sammanträffande! Stort grattis till henne! Vi skall snart ge oss iväg och käka hans favoritmat - Hamburgare. Därefter till farfar, där blir det tårta. Så det blir fullt upp idag.
Själv kommer jag nog tycka den dagen vårat barns föds, "hur fan ser den ut" aldrig riktigt förstått kommentarerna så söt var när föddes.
Själv tycker jag nyfödda bäbisar är skitfula, och tar lång tid innan dom blir söta.
Själv kommer jag nog tycka den dagen vårat barns föds, "hur fan ser den ut" aldrig riktigt förstått kommentarerna så söt var när föddes.
Själv tycker jag nyfödda bäbisar är skitfula, och tar lång tid innan dom blir söta.
Så lång tid tar det inte innan man ser dragen ... men sina egna barn som tittar med ögonen på föräldrarna är nog det vackraste som finns ... och sötaste ...
Så lång tid tar det inte innan man ser dragen ... men sina egna barn som tittar med ögonen på föräldrarna är nog det vackraste som finns ... och sötaste ...
5555 ja, jag är kanske inte lika gulli gull, tror inte mitt barn kommer va det vackraste som finns när det föds, mamman kommer nog säga det och jag hålla med för hennes skull.
måla en nätt liten mustasch under vissa ungar och se hur gulliga dom är då eller vem dom liknar med blek hy och svart snedfrisyr 55555.
5555 ja, jag är kanske inte lika gulli gull, tror inte mitt barn kommer va det vackraste som finns när det föds, mamman kommer nog säga det och jag hålla med för hennes skull.
måla en nätt liten mustasch under vissa ungar och se hur gulliga dom är då eller vem dom liknar med blek hy och svart snedfrisyr 55555.
@Jonas du kommer att vara så lycklig den dagen barnet kommer. Jag vet har 4st. Önskar dig och din fru ett STORT GRATTIS du kommer att vara en underbar pappa det ser man med din son.
I onsdags var jag på grabbens skolavslutning i förskolan. Detta foto är de tre avgångsklasserna samlade.
Jonas är längst av dem alla.
Den 16 Maj börjar han första klass.
Jo men som vårdnadshavare besitter man väl rätten att ansvara för vad som är lämpligt eller ej.
Men visst man bör tänka 2ggr innan man exponerar barnen på internet...
Hade eller vill inte bli pappa på gamla dar för blev det på unga dar. Bara lite över tjugo och två blev det.
Däremot förstår alla som vill bli mamma eller pappa för visst är det fantastiskt med att ha egna barn.
Det revolutionerar hela livet. Jag som har upplevt det kan visa finger för er som gör det på gamla dar, nu har jag tid för mig själv
Förstår er lycka men är inte avundsjuk, det är sjuhelsikes ansvar men önskar alla gamla gubbpappor o gummor lycka till. Det är härligt med barn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.