Att bli pappa på gamla dar

Tackar gott folk! Det är en lugn liten pojke vi har fått trots att han håller oss vakna en del på natten. Men det ingår ju i det hela. I morgon kommer sköterskan från Barnavårdscentralen hit för att hälsa på, skönt att dom gör noggranna kontroller. Davids hälsa och välbefinnande är det viktigaste av allt. :nod:

Efter Areeya Franks bild på sin söta dotter är det väl på sin plats med en alldeles nytagen bild på min och frugans lille David. Lite trött men vad annat kan man bli efter ett skrovmål mjölk??

David 038.jpg

"Berralund " sa:
Efter Areeya Franks bild på sin söta dotter är det väl på sin plats med en alldeles nytagen bild på min och frugans lille David. Lite trött men vad annat kan man bli efter ett skrovmål mjölk??
Sickna duktiga gubbar vi har här på CM. Och vilka gummor dom har som förmår att producera vackra barn. Vi andra blir nära nog rörda till tårar när vi ser resultatet av kamraternas nattliga äventyr.
Bra jobbat Berra. Karma kommer till den lilla gossen David.

Ser ut att vara ett riktigt charmtroll :) passa på att njuta av lugnet Berra, för när dom växer upp blir det värre och värre ;)

"matteisurin " sa:
Ser ut att vara ett riktigt charmtroll :) passa på att njuta av lugnet Berra, för när dom växer upp blir det värre och värre ;)

Tack för den uppmuntran matte och tack för de fina orden, Sir. I detta fallet är det allt våra kära fruar/flickvänner som skall ha den största äran. För det som min kära hustru fick gå igenom under förlossningen skulle jag inte vilja vara med om.

Som n Larsson sa en gång: "Att föda barn är som att skita ut en soffgrupp". Om det sistnämnda var av egen erfarenhet får ni fråga henne om. ;D

"Berralund " sa:
En vacker krabat Berra, grattis. Ta vara på tiden när de är så små och orörliga ;) När du börjar jobba sen och är borta massa veckor kommer du sakna honom.

"Berralund " sa:
Han verkar i alla fall inte sjösjuk. ;D ;D ;D

"legolas " sa:
När jag läser denna tråden, så inser man hur djupt förankrat kvinnorörelsen verkligen är bland oss män. Uttryckssätt och mane´r är mer likt kvinnors än män.

Finns det några manliga intressen kvar, finns det några manliga hobbies kvar, eller är allting med raketfart på väg att bli en endaste befolkning med ett endaste intresse i livet innehållande ett endaste kön, alla är lika och alla är neutrum.

Skål för vår "nästa", ty henom är mer lik Barbro än min farsa...

legolas :laugh_transparent: :laugh_transparent: :laugh_transparent:
sa motvalls kaerring :afro:

Det är härligt att vara pappa även på gamla dar. Här är några nyare bilder på lille David. Sist med syskonen. :)

David 068.jpg

David 071.jpg

David 080.jpg

David 074.jpg

nej enj jag har tre stycken sen tidigare så det räcker o hon har en :)

gnägg gnägg.jättefina barn du har berralund.riktigt fina och det är lätt att förstå att du längtar hem när du är ute på böljan den blå.hjärnskak!

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp