Att bli pappa på gamla dar

Några bilder på en glad liten gosse för första gången i hoppgungan. Mycket uppskattat skall sägas!

David 130.jpg

David 132.jpg

Ja jesiken vilka produktiva herrar som befolkar CM.
Dessa ungar måste man nog vara att anse som A-barn, som termen lydde när jag var barn. Huruvida jag nådde den klassen är oklart

Tack Berra Kul att ha en liten grabb eller hur?

Lite som att återuppleva sin egen barndom tycker jag.

"Jonas " sa:
Fin unge du fått berra ser ut som en sjöbuse 8) Hoppas själv på barn, kom ju fram lite mer nu när jag var hemma varför frugan bettede sig som hon gjorde när farsan var på besök. När jag var på sjön så hade hon varit och testat sig, enligt läkarna kan hon inte få barn på naturlig väg utan måste provrörsbefruktas ifrån mig + att munkarna sagt att hon skall dö inom 10 månader. Så inte så konstigt att hon har betett sig som hon gjort.

Jonas !!
Hoppas att du som har cellerna kvar, har genomskådat detta. En av dom sämsta ursäkter jag hört som anledning till ett dåligt betende.Det gäller att inte tappa ansiktet, det är hela anledningen.

"Långeman " sa:
Jonas !!
Hoppas att du som har cellerna kvar, har genomskådat detta. En av dom sämsta ursäkter jag hört som anledning till ett dåligt betende.Det gäller att inte tappa ansiktet, det är hela anledningen.

Det där var gammalt från när prblmt börja, så bara jag som ljuger lite för mig själv. vi har flyttat isär, 3 månader sen vi träffades sist, är väl jag som försökte finna en ursäkt med ett onycktert öga. Ser på datumen att jag sitter väl onyckter i en lgnht i Majorna vid det tillfället och spånar på vad som gick fel så inget att ta allvarligt på.

"Jonas " sa:
Det där var gammalt från när prblmt börja, så bara jag som ljuger lite för mig själv. vi har flyttat isär, 3 månader sen vi träffades sist, är väl jag som försökte finna en ursäkt med ett onycktert öga. Ser på datumen att jag sitter väl onyckter i en lgnht i Majorna vid det tillfället och spånar på vad som gick fel så inget att ta allvarligt på.

Ha de Gott!! Du är Välkommen ner igen, när det nu blir.

Jag ska också bli pappa. Min tilltänkta har barn.
Jag har läst på hur det fungerar så jag kommer att klara det bra.
Jag har ju även varit tränare för barn och vet hur dom svenska barnen fungerar.

"SLU. " sa:
Jag ska också bli pappa. Min tilltänkta har barn.
Jag har läst på hur det fungerar så jag kommer att klara det bra.
Jag har ju även varit tränare för barn och vet hur dom svenska barnen fungerar.

Ar det Thaibarn du talar om ,i sa fall hur gamla och skall dom bo i Swerige .Hur lange i sa fall har de bott i Swerige

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp