Egen hörna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Hej
Nu har vi alla som bor runt Rayong och Ban Phe fått en egen hörna så vi slipper beblanda oss med löske folket från Isan :D :D :reta:

Haha, den gick inte. Rayong är mitt andra hem dit jag åker när det blir för varmt häruppe, kommer nog ner nästa månad. 8)

"mackes " sa:
Haha, den gick inte. Rayong är mitt andra hem dit jag åker när det blir för varmt häruppe, kommer nog ner nästa månad. 8)
Ja men det är ju lysande, synd att vi har åkt då men vi kanske ses till hösten.

Hur vanligt är det att någon åker från vår kära strand, på "semester" till tjottahejtet Isaan?

"ragnela " sa:
Hur vanligt är det att någon åker från vår kära strand, på "semester" till tjottahejtet Isaan?

Det är i Isaan jag har den Thailändska kuluren, familjen och den inre tillfredställelsen, i Ban Phe får jag snacka svenska, bada i havet käka köttbullar och svalka av mitt yttre men jag måste tillbaka till mitt hem igen. Till Isaan åker man inte, där är man!

"legolas " sa:
Ja jag vet inte hur detta funkar, såg att Phuket också hade ett eget forum... Så länge som våra stackars inlägg kommer upp på samma ställe så är jag nöjd. Men den dagen som jag skall behöva sitta och klicka i olika forum för att leta efter nya inlägg, så har vi nog tappat det vi just nu håller på och bygger upp.

jag tänker i alla fall inte klicka mig runt.... Se bara till att ha alla nya inlägg på samma ställe när man klickar så man kan få överskåda ALLA nya inlägg så är jag nöjd, sedan kan ni kalla det Phuket-forum, Rayong-forum eller Hillvittes-forum om ni vill, skit samma

legolas
Hörru din jädra grinolle :) Lite får du väl jobba för att ta del av våra eskapader. F@n du börjar bli lite lat tror jag :D

"legolas " sa:
Det händer nog aldrig. Mackes skrev tillräckligt utförligt om det hela. Karma till mackes för det han skrev och karma till Ragnela som fick lära sig nåt nytt...

Oj då, Karma humör idag! Det får jag fira med en Leo. Men först till sjukhuset med en unge som har lunginflammation...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp