Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tackar för det Berralund ... men nu hoppas jag att vi allesammans snart kan ta oss till Sydostasien igen .... för här börjar det smått tryta om dom sorters bilder ... men jag tror nog att det är många här som ruvar på ljuvliga pics och det vore ochså skoj om dom hamnade här på forumet
Jag tackar för det Berralund ... men nu hoppas jag att vi allesammans snart kan ta oss till Sydostasien igen .... för här börjar det smått tryta om dom sorters bilder ... men jag tror nog att det är många här som ruvar på ljuvliga pics och det vore ochså skoj om dom hamnade här på forumet
Håller på för fullt att lägga in bilder på usb från ett annat ställe och är väl uppe i 6-700 bilder och det är väl knappt 1/4 del av vad jag har men sen får jag sålla ut en hel del, de flesta har du sett men du får se dem igen och jag minns bara en bråkdel av dem själv så de är kul se.
Håller på för fullt att lägga in bilder på usb från ett annat ställe och är väl uppe i 6-700 bilder och det är väl knappt 1/4 del av vad jag har men sen får jag sålla ut en hel del, de flesta har du sett men du får se dem igen och jag minns bara en bråkdel av dem själv så de är kul se.
Näe! @Arnold Layne
Nu får du tusan sluta lägga in underbara bilder från landet i Indonesiska kontinenten, får sån j-kl hemlängtan till Ban Beung, Klong Kio, Chonburi.
Och den blir bara värre p.g.a. Corona/Covid-19 eländet i landet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.