Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tur eller otur .... på hemvägen gick jag förbi ryssen och dom tog avsked till sin polare som skulle åka hem igen .... och jag blev inbjuden och med privat brämpa och lykta dörrar så blev man sittande långt framåt småtimmarna med en dundrades bakfylla som följd.
Bakis och skakis skrev Du.
Det fanns ett uttryck ’Bakis o Skakis hos Skrapis’ på Skrap-Jonas bar Two Lions på Soi Karaoke Pingpong i Pattis.
Tillhörande meny bestod av en cigg och en shot Damdam. Det var tider det.
Må min käre vän Jonas vila i frid.
Och Du käre Arnold……Keep up the good work.
Underbar tråd.
Raggarn
Det fanns ett uttryck ’Bakis o Skakis hos Skrapis’ på Skrap-Jonas bar Two Lions på Soi Karaoke Pingpong i Pattis. Tillhörande meny bestod av en cigg och en shot Damdam. Det var tider det.
Underbar tråd.
Raggarn
Det fanns ett uttryck ’Bakis o Skakis hos Skrapis’ på Skrap-Jonas bar Two Lions på Soi Karaoke Pingpong i Pattis.
Underbar tråd.
Raggarn
Underbar tråd.
Raggarn
Skrapis ställe han jag bara besöka en gång, barndomspolare "Renna" tog med mig dit och vi spela V75, men fick tjötat en del med han den kvällen, han hängde vid vårt bord. Trevlig kille men fick aldrig möjligheten att lära känna han, han kilade vidare kort där efter.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.