En vecka i Thailand?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
Jag har blivit erbjuden en snabbvisit till Bangkok eller pattaya på en vecka. Jag har aldrig varit där så kort tid innan. Ska jag nappa på erbjudandet eller inte? Jag frågar mest för jag är orolig för jetlag.
Jag tror att det kan bli en rolig resa men frågan är om kroppen klarar det. Jobba för fullt här hemma till dagen innan flyget går och detsamma när man kommer hem jobba dagen efter. Men jag är så sugen på det så jag tror nog jag hänger på.

Erbjudandet jag fick gäller fortfarande men det blev lite ändrade resplaner.
Flyget går redan D 5/6 till Phuket, inget man tackar nej till om man bor i Småland och blir bjuden :)
Helt genomrutten är jag nog inte, fast jag fortfarande är en vanlig "falangkärring" som borde vara hemma enligt en del.

"Kycklingen " sa:
Erbjudandet jag fick gäller fortfarande men det blev lite ändrade resplaner.
Flyget går redan D 5/6 till Phuket, inget man tackar nej till om man bor i Småland och blir bjuden :)
Helt genomrutten är jag nog inte, fast jag fortfarande är en vanlig "falangkärring" som borde vara hemma enligt en del.

Bara att tacka och ta emot. Varför blir inte vi bjudna, så väl är det inte. Ha det gott när det är så dags!!

Du och din familj också Berralund när ni åker, det blir väl storkalas när ni kommer dit när familjen äntligen går träffa den lille.

"Kycklingen " sa:
Du och din familj också Berralund när ni åker, det blir väl storkalas när ni kommer dit när familjen äntligen går träffa den lille.

Det blir det garanterat kombinerat med något slags taklagsfest. Det kommer förhoppningsvis många bilder här så småningom.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp