Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vill man köpa dylika hylla i Gbg regionen finns den nog hos Saigon Food uppe i Angered.
Andehusen man ibland har på sin tomt har mer med att hedra dom andar som finns där från folk som levt där förr.
หิ้งพระ (ปิดทอง) hing[ton]F[/ton] phra[ton]H[/ton] bpit[ton]L[/ton] thoong (guldbeklädd) om det är Thai du menar, på svenska något med buddha-altare/hylla kanske
Lyco! Har du kännedom om någon här i skåne som säljer typ dessa hyllor?
Och liknande inredning.. Kollat på nätet men bara en massa skit...
Frugan vill inreda sitt "bönerum"...
Lyco! Har du kännedom om någon här i skåne som säljer typ dessa hyllor?
Och liknande inredning.. Kollat på nätet men bara en massa skit...
Frugan vill inreda sitt "bönerum"...
Köper man på Ebay och betalar med PayPal så ingår försäkring på att man får det som utlovas, annars reklamerar man det via PayPal. Jag har då alltid fått tillbaks pengarna.
Köper man på Ebay och betalar med PayPal så ingår försäkring på att man får det som utlovas, annars reklamerar man det via PayPal. Jag har då alltid fått tillbaks pengarna.
Nu är jag inte den som handlar så mycket på nätet.. Så för mig är Pay Pal inget jag kan.. Hört talas om det.
Men det kommer en vän i kväll till mig som kan det. Han får förklara det. En gammal Thai buse.
Söker man på Buddha Shelf får man fram hing phra, alltså det som vi är ute efter men skulle vara roligare att kunna köpa det på plats där man är, måste ju finnas någon affär eller distributör av asiatiska produkter som har här i Skåne, skall banne mig kolla runt lite och fråga runt.
Söker man på Buddha Shelf får man fram hing phra, alltså det som vi är ute efter men skulle vara roligare att kunna köpa det på plats där man är, måste ju finnas någon affär eller distributör av asiatiska produkter som har här i Skåne, skall banne mig kolla runt lite och fråga runt.
Har sett massa olika på de stora Asienaffärena i Göteborg.
Själv ville jag inte ha något plastiskt så jag köpte en Halvrund hylla och sågade till.
De sågade sidorna fick vara mot vägg (har den i ett hörn.
Ser bra och gediget ut och kärringen har inte klagat.
Sedan har gumman Buddhabilder på ena väggen och döda närmaste på den andra.
Blev lite sur när pappas min andra fru kom med men hon visste ju inte.
Många år sedan .
Nu är cirkeln sluten när hennes föräldrar gick bort förra året och alla föräldrar finns där vilket betyder att vi är på tur
Sedan har gumman Buddhabilder på ena väggen och döda närmaste på den andra.
Blev lite sur när pappas min andra fru kom med men hon visste ju inte.
Många år sedan .
Nu är cirkeln sluten när hennes föräldrar gick bort förra året och alla föräldrar finns där vilket betyder att vi är på tur
Så sant! Det är det enda här i livet man kan vara 100 % säker på.
Frugan har aldrig brytt sig om något särskild sorts hylla för Buddha, hon har en men jag är faktiskt lite osäker på var hon har den nu. Däremot kom ett foto av den avlidne Kung Bhumibol upp snabbt i vardagsrummet tillsammans med några sedlar av olika valörer.
Så sant! Det är det enda här i livet man kan vara 100 % säker på.
Frugan har aldrig brytt sig om något särskild sorts hylla för Buddha, hon har en men jag är faktiskt lite osäker på var hon har den nu. Däremot kom ett foto av den avlidne Kung Bhumibol upp snabbt i vardagsrummet tillsammans med några sedlar av olika valörer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.