Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Likadant här, har nämnt det i tidigare inlägg, tempel är vackra och spännande, men precis som du säger till slut är alla likadana. Man måste nog ha mer intresse av dem än just bara templet i sig, typ arkitektur, historia eller kanske rent religiösa eller filosofiska intressen.
Oerhört intressant att få reda på att en del tycker grogg är intressantare än Tempel och kulturen runt det i en tråd om just Tempel,
Jag missförstod tydligen denna Tråd.
Oerhört intressant att få reda på att en del tycker grogg är intressantare än Tempel och kulturen runt det i en tråd om just Tempel,
Jag missförstod tydligen denna Tråd.
Du missförstod inte alls denna tråd, inte alls. Det är bara vissa som inte kan stilla sitt skämtlynne när det krävs, men det är väl OK med ett litet skämt ibland också om även om det kan tyckas vara opassande.
Så för allt i världen, fortsätt lägga in bilder. Vi är många som uppskattar detta, speciellt jag som startade tråden en gång. Jag är oerhört fascinerad av thailändska tempel av alla de sorter. Strunta i dom som tramsar!!
Härligt Helgonet, undrar hur lång tid det kan ha tagit att färdigställa? Dom båda på sista bilden verkar ju inte vara lastgamla. Var ligger det här templet så slipper jag leta
Wat Rong Khun (Thai: วัดร่องขุ่น) is a contemporary unconventional buddhist and Hindu temple in Chiang Rai, Thailand. It was designed by Chalermchai Kositpipat. Construction began in 1997.
Wat Rong Khun (Thai: วัดร่องขุ่น) is a contemporary unconventional buddhist and Hindu temple in Chiang Rai, Thailand. It was designed by Chalermchai Kositpipat. Construction began in 1997.
Wat Chedi Luang templet beläget i Chiang mai,,Uttalas Jedi templet.
Templet har haft den gröna emerald Buddhan inom sig men Buddhan flyttades år 1551 efter en jordbävning.
Sista bilden visar den gröna Buddhans väg igenom Thailand.
Templet Wat Phu Khao Thong ligger i Ayutthaya och är riktigt stort och högt som även duger till utsikt/meditations plats för buddhas.Se om ni hittar frun och barnen mina på bild. ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.