Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och även Brynäs kammade noll mot Redhawks men dom kämpade bra. Oskar Blomgren i målet går från klarhet till klarhet måste jag säga, han motade 42 av 44 skott. Mycket bra gjort av 21-åringen!
Karlskoga krossade gnagarna från solna med 6-0 på hovet.
Skottstatistiken blev 48-19 i Karlskogas favör.
Proppen har gått ur nu vad gäller målskyttet. Enda orsaken till att det inte blev tvåsiffrigt var AIK målvakten Brattström som storspelade när han byttes in i andra perioden.
Ikväll börjar vi en 6 matcher lång bortasvit med början i Örebro. Men först skall jag bege mig till fiendeland, Lilleman skall spela innebandymatch i Ängelholm. Så för säkerhets skull har jag tagit bort Redhawksdekalerna på bilen, det har hänt att bilar har blivit sönderslagna däruppe tyvärr. Snacka om idioter som sysslar med sådant. Först dock ett besök på Väla i Helsingborg.
Ikväll börjar vi en 6 matcher lång bortasvit med början i Örebro. Men först skall jag bege mig till fiendeland, Lilleman skall spela innebandymatch i Ängelholm. Så för säkerhets skull har jag tagit bort Redhawksdekalerna på bilen, det har hänt att bilar har blivit sönderslagna däruppe tyvärr. Snacka om idioter som sysslar med sådant. Först dock ett besök på Väla i Helsingborg.
Du kan väl finta bort dem med en alternativ bortamatchdekal? Streatham, Cardiff och Cambridge har också Redhawks i sina namn och loggor. Säkert fler hockeylag med.
Du kan väl finta bort dem med en alternativ bortamatchdekal? Streatham, Cardiff och Cambridge har också Redhawks i sina namn och loggor. Säkert fler hockeylag med.
Det gick ju inte så bra för oss mot Örebro, man vinner inga matcher om man enbart lyckas skjuta ett skott på 30 minuter. Nya tag på torsdag mot Skellefteå borta, blir det någon poäng där är det en ren bonus.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.