Hockeysäsongen 2025-2026

Karlskoga krossade gnagarna från solna med 6-0 på hovet.

Skottstatistiken blev 48-19 i Karlskogas favör.

Proppen har gått ur nu vad gäller målskyttet. Enda orsaken till att det inte blev tvåsiffrigt var AIK målvakten Brattström som storspelade när han byttes in i andra perioden.

BTT

Ikväll börjar vi en 6 matcher lång bortasvit med början i Örebro. Men först skall jag bege mig till fiendeland, Lilleman skall spela innebandymatch i Ängelholm. Så för säkerhets skull har jag tagit bort Redhawksdekalerna på bilen, det har hänt att bilar har blivit sönderslagna däruppe tyvärr. Snacka om idioter som sysslar med sådant. Först dock ett besök på Väla i Helsingborg.

Ikväll börjar vi en 6 matcher lång bortasvit med början i Örebro. Men först skall jag bege mig till fiendeland, Lilleman skall spela innebandymatch i Ängelholm. Så för säkerhets skull har jag tagit bort Redhawksdekalerna på bilen, det har hänt att bilar har blivit sönderslagna däruppe tyvärr. Snacka om idioter som sysslar med sådant. Först dock ett besök på Väla i Helsingborg.

Du kan väl finta bort dem med en alternativ bortamatchdekal? Streatham, Cardiff och Cambridge har också Redhawks i sina namn och loggor. Säkert fler hockeylag med. :)

Vettiga förslag.

IMG_0957.webp

Kollar på SHL tabellen. Nu får Rögle börja fixa lite fler poäng. Malmö är bara 5 poäng efter nu så bästa skåne lag står på spel.

En ofattbar upphämtning av Malmö som man inte såg komma.

BTT

Det gick ju inte så bra för oss mot Örebro, man vinner inga matcher om man enbart lyckas skjuta ett skott på 30 minuter. Nya tag på torsdag mot Skellefteå borta, blir det någon poäng där är det en ren bonus.

Tillbaka
Topp