Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rögle är banne mig otroliga. Vända ett 0-3 underläge i Växjö till seger med 3-5 är starkt gjort. Och Björklöven är klara för finalspel om platsen i SHL. Gott så!
Rögle är banne mig otroliga. Vända ett 0-3 underläge i Växjö till seger med 3-5 är starkt gjort. Och Björklöven är klara för finalspel om platsen i SHL. Gott så!
Jag kollade matchen men när Växjö gjorde 3-0 bytte jag kanal och såg Björklöven Södertälje men jag fick byta kanal igen, det hände nog något med Rögle efter matchen mot Färjestad när de ledde med 5-0 men förlorade.
Jag kollade matchen men när Växjö gjorde 3-0 bytte jag kanal och såg Björklöven Södertälje men jag fick byta kanal igen, det hände nog något med Rögle efter matchen mot Färjestad när de ledde med 5-0 men förlorade.
Den gamle ärrade NHL veteranen Calvin De Haan var skadad ett tag i slutspelet och sen han kom tillbaka har försvaret täppts till på ett makalöst sätt.
Tänk vad en rutinerad back kan betyda.
Sådärja då är det nog godnatt för Karlskoga att nå finalen i allsvenskan. Trots att man dominerade matchen i stort sett i tre perioder så föll man med 3-4 efter två turmål av Modo.
Men som vanligt så missade Karlskoga mängder av rena chanser som man borde satt dit. Nu måste man vinna nästa match i Örnsköldsvik men det förutsätter att man måste göra mål vilket har varit ett problem hela säsongen.
Så chansen är nog ganska minimal.
Och förresten spelar det nog ingen roll för sen väntar Björklöven som står i en klass för sig själva i serien.
Ja verkligen! Än så länge går det enligt mitt tips, jag tror fortfarande att SAIK blir mästare så Redhawks har inget att skämmas för som åkte på stryk i kvarten. Men det vore kul om Luleå vänder.
I HA blir det nog final mellan Modo och Björklöven.
Ja verkligen! Än så länge går det enligt mitt tips, jag tror fortfarande att SAIK blir mästare så Redhawks har inget att skämmas för som åkte på stryk i kvarten. Men det vore kul om Luleå vänder.
I HA blir det nog final mellan Modo och Björklöven.
Karlskoga har en förmåga att plocka fram enorma kämpatakter när det väl gäller så jag skulle inte bli förvånad om man tar det till en sjunde och avgörande match i Karlskoga.
Allt hänger på om man kan sätta puckarna i mål med alla alla målchanser man oftast skapar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.