Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur fixa BankID för tirak som inte har Svenskt ID-kort ?
Har du ingen nära släkting i Sverige som kan gå och prata med ditt bankkontor och få igenom det med en fullmakt?
Har för mig @stef@n skrev i annan tråd att han fått fixat bankid nyligen?
Har du ingen nära släkting i Sverige som kan gå och prata med ditt bankkontor och få igenom det med en fullmakt?
Har för mig @stef@n skrev i annan tråd att han fått fixat bankid nyligen?
Har ju samma problem som dig, kunde inte komma in på mitt personliga pensionssparande men fick löst sig med att dom godkände med telefon sms och en verifiering vid inloggning.
Transportstyrelsen ändrade ju ett tag så man som sjöfolk bara kunde logga in med bankid, där är ju våra utbildning, certifikater och sjötid lagrad.
Jag skickade ett mail till dom och skrev att inom sjöfart har vi många utlandssvenskar som inte kan få ett bankid, då ändra dom och la till alternativ personlig kod.
Var ju problem med csn ett tag med, ok då kan jag inte betala, finns personlig där med nu.
Skall fixa bankid har ju plan på att ta en sväng till Sverige snart.
Problemet med pensionssparandet blev dock att jag har telenor kontankort och dom godkänner bara kreditkort från norden så inte laddat tel på ett år så nu kommer jag inte in igen mitt svenska nummer har blivit deaktiverat.
Jepp! Har inte så många alternativ just nu. Bor dock i skogen långt ifrån en stad. Blir det jobbigt flyttar jag längre ut i skogen som temporär lösning. Jag älskar Sverige som land med dess natur och riktiga svenskar. Jag är patriot och tänker inte fly mitt land utan stannar hellre och tar fajten.
Om bägge kraschar samtidigt, vad gör du då?. Mitt x som är utskriven måste göra en fullmakt som bevittnas av Svenska ambassaden för att hon genom mig eller annan ska få tillgång till sitt konto på Swedbank. Annars är det bara för henne och komma hit.
Om bägge kraschar samtidigt, vad gör du då?. Mitt x som är utskriven måste göra en fullmakt som bevittnas av Svenska ambassaden för att hon genom mig eller annan ska få tillgång till sitt konto på Swedbank. Annars är det bara för henne och komma hit.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.