Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sorry men du är ett stort svammel. Klart det är svenskar som är målvakter du bara gnäller och gnäller och
dj missnöjd är du. Är livet så dåligt för dej sök hjälp
Jag ska snart börja övningsköra med min dotter som fyller 15 nästa år,, här i skogen gör vi som vi vill på speciella vägar,, tror att detta,, nej. jag vet att det kommer ge henne ett försprång som heter duga. Nu är tråden tbx, där den hör hemma... Hur gör ni ?
Jag ska snart börja övningsköra med min dotter som fyller 15 nästa år,, här i skogen gör vi som vi vill på speciella vägar,, tror att detta,, nej. jag vet att det kommer ge henne ett försprång som heter duga. Nu är tråden tbx, där den hör hemma... Hur gör ni ?
Jag har turen att känna en som har ett eget flygfält, där började tirak och bonus son lära sig grunderna.
Att köra bil är nog inga problem för våra respektive, men teori och trafikvett tar längre tid
10 timmars övningskörning är enligt mig alldeles för få timmar för att ge sig själv ut i trafiken.
Du får göra som du vill men en man som hela tiden klankar på invandrare har jag inge mycke för
Min fru är invandrare, Thai är hon. I dag hände en liten sak som visar hur vissa Svenskar nedvärderar
invandrare. En dam gick på min fru och sa att hon inte städade ett rum, Min fru ledsen försökte ringa
companiet men ingen svarade. Jag åkte in till stan och kollade det rummet fanns inte på hennes lista
ingen upphandling på det rummet. Damen bara ville dj-las. Dom svenskar finns det många av
Mannen som jag mena går ju på hur många människor som helst så jag förstår inte din tanke
Jag har turen att känna en som har ett eget flygfält, där började tirak och bonus son lära sig grunderna.
Att köra bil är nog inga problem för våra respektive, men teori och trafikvett tar längre tid
10 timmars övningskörning är enligt mig alldeles för få timmar för att ge sig själv ut i trafiken.
Tror även jag att Thaikvinnor kan ha lättare än männen , sen är det ju detta med humöret i Thaitrafiken , mest männen tro jagmig sett ,min lilla THAIFRU är en av de lugnaste och ödmjukaste männsikor jag träffat .Men tror att tio timmar är lite för lite jag med ,men det är ju som Krille säger en fråga om att man sen skall lära sig bli bättre , Min fru kör inte i Pattaya , men hon kör riktigt bra och säkert uppe i Isaan , inga som helst problem .Svåra prov är det dessutom idag på körskolorna ... här i Sverige kan det bli tufft för henne att ta KK
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.