Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inatt bär det av mot Luleå. Har beslutat att byta in HDn mot en BMW GS. Hade gärna behållit HDn men garaget är för litet och fyra hojar binder upp för mycket kapital. Kommer att sakna den men vafan världen är full av hojar
Inatt bär det av mot Luleå. Har beslutat att byta in HDn mot en BMW GS. Hade gärna behållit HDn men garaget är för litet och fyra hojar binder upp för mycket kapital. Kommer att sakna den men vafan världen är full av hojar
Äh, säg som det är. Den lät alldeles för högt.
Är det du som ska dra den på släp till Luleå?
Arctic Thai är en ok restaurang i Luleå. Det gick åtminstone förr att få thaimat som smakar thaimat.
Äh, säg som det är. Den lät alldeles för högt.
Är det du som ska dra den på släp till Luleå?
Arctic Thai är en ok restaurang i Luleå. Det gick åtminstone förr att få thaimat som smakar thaimat.
Det blev ett långt dygn av körning. Stack 02:00 fredag morgon, mot Luleå, och var hemma igen ca 04:00 lördag morgon. Nästan 180mil på drygt ett dygn. HDn överlämnad och BMWn välbehållen hemma
Det blev ett långt dygn av körning. Stack 02:00 fredag morgon, mot Luleå, och var hemma igen ca 04:00 lördag morgon. Nästan 180mil på drygt ett dygn. HDn överlämnad och BMWn välbehållen hemma
Brukar köra 50-60 mil på en dag, det är ganska normalt när jag kör här nere i värmen. Kon Kaen -HH exempelvis , Men jag kör ju en Versys 650 , sitter upprätt med rätt körställning
Fin hoj , du sitter ungefär som jag sitter på min 650 versys, har även jag en toppbox, men den skall jag byta ut mot två sidoboxar i alu, jobbigt att komma av och på med toppboxen monterad. Kawan är sååå djäkla hög, jag är 184 och ändock inte helt platta fötter mot marken, då är de höga
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.