MC och allt som hör till oavsett land

Haha ja lycka till.. ja man hör såna dra iväg på Sukhumvit ibland. Man bara väntar på däckskrik och smällen.
Nej ja kan väl tänka mig att accelerera ibland men köra fort vill ja inte. 150 räcker ibland på raksträckor och för det behöver jag inte byta cykel ens för
:thumbsup:
Inte jag heller fungerar med båda mina cyklar jag har nu , man skall ta det lugnt , Men Ducati gör fina hojar , med ett gott ljud som slår det mesta

Nej... inte än....
Funderar på vilken nästa hoj kan bli. Och hur mycket den får kosta..
Det kommer garanterat att bli en begagnad nu eftersom jag blivit mer prismedveten.

En till som fångat mitt intresse:

Screenshot_20190916-070321_Samsung Internet.jpg
Hd:n e 100 ggr snyggare, fråga frugan ;)

Hd:n e 100 ggr snyggare, fråga frugan ;)
Den är snygg , men finns snyggare eller de jag själv gillar bättre , men riktigt fin maskin, Du får väl handla dig en om du gillar dem , själv väljer jag alla dagar en Ducati , eller en riktigt gammal fin Moto Guzzi vore kul att äga

vilket sound

Senast redigerad av en moderator:
Den är snygg , men finns snyggare eller de jag själv gillar bättre , men riktigt fin maskin, Du får väl handla dig en om du gillar dem , själv väljer jag alla dagar en Ducati , eller en riktigt gammal fin Moto Guzzi vore kul att äga
För mig är det modernt shopperstuk som gäller, inte överdrivet lång gaffel men man ska sitta rätt upp med fötterna fram.
Men hoj är inget för mig längre, är alldeles för gasglad för min ålder.
En trimmad gocart däremot vore kul :D

Har ju en HD i Sverige o tjejen har någon scoopi o någat annat som jag glömt i Thailand, Visst kör de på Samui o Soeng Sang Issan , Kör nog tre fyra gånger mer mil i Thailand än i Sverige. Men en fråga till er som har koll på Mc i Thailand , Vad rekommenderar ni ,
Själv vill jag köra en typ custum o naturligtvis med bra prisnivå både i köp o reservdelar....Alla råd mottages

Har ju en HD i Sverige o tjejen har någon scoopi o någat annat som jag glömt i Thailand, Visst kör de på Samui o Soeng Sang Issan , Kör nog tre fyra gånger mer mil i Thailand än i Sverige. Men en fråga till er som har koll på Mc i Thailand , Vad rekommenderar ni ,
Själv vill jag köra en typ custum o naturligtvis med bra prisnivå både i köp o reservdelar....Alla råd mottages
Nytt : Jag skulle satsa på en Honda CB hos Big Wing Pattis finns olika storlekar ,du har även fina customhojar hos Triumph i Pattaya , Bobber stuk med singelsadel Begagnat så privatmarknad: Då en Honda Shadow 750 alt 1100 , eller en Yamaha Dragstar som finn en uppsjö av iallt från 400cc och uppåt , begagnat finns hos Samart VS Motor Theprasit road Pattaya, Men köp aldrig en hoj utan bok , (Invoice/Tull papper )funkar EJ , längre , Finns det inte en bok , då är det kört , går ej att få ut en på en beg cykel , finns fortfarande folk som försöker sälja hojar utan bok har jag sett på vissa sidor typ Bath & Sold

Senast redigerad av en moderator:
Jag var iväg till en kompis i kväll som har strul med en äldre Suzuki, vi misstänker att felet ligger i en del av tändningen och denna delen finns inget beg att få tag på i Sverige.
Jag har kollat på ett par av sajterna där jag köpt lite delar tidigare och om våra misstankar är rätt så kostar delen 516,50 Euro.
Är det någon som känner till shop i Bkk eller liknande som kan tänkas ha delar till äldre Suzuki att köpa helst nytt?

Det bör vara "igniter unit A som jävlas.

Jag var iväg till en kompis i kväll som har strul med en äldre Suzuki, vi misstänker att felet ligger i en del av tändningen och denna delen finns inget beg att få tag på i Sverige.
Jag har kollat på ett par av sajterna där jag köpt lite delar tidigare och om våra misstankar är rätt så kostar delen 516,50 Euro.
Är det någon som känner till shop i Bkk eller liknande som kan tänkas ha delar till äldre Suzuki att köpa helst nytt?

Hmmm jag vet att drivningen till generatorn på vissa Suzuki motorer pajar. Sitter någon slags vulkad koppling där vulkningen släpper. En polare till mig bytte minst tre gånger på sin. Delar hittade han. Nu har han sålt den. Var aldrig med honom och mekade så jag kan inte förmedla mer än så men kanske värt att kolla upp på denna hoj också.

Hmmm jag vet att drivningen till generatorn på vissa Suzuki motorer pajar. Sitter någon slags vulkad koppling där vulkningen släpper. En polare till mig bytte minst tre gånger på sin. Delar hittade han. Nu har han sålt den. Var aldrig med honom och mekade så jag kan inte förmedla mer än så men kanske värt att kolla upp på denna hoj också.

Generatorn funkar och den går igång ibland och går hur rent o fint som helst några minuter sedan så är den död men ibland så tänder den med en knall i avgassystemet, jag testade idag efter att den hade dött om det fanns gnista och det fanns det på båda cylindrarna men icke att den gick att starta igen och jag försökte även med startgas men icke.

Generatorn funkar och den går igång ibland och går hur rent o fint som helst några minuter sedan så är den död men ibland så tänder den med en knall i avgassystemet, jag testade idag efter att den hade dött om det fanns gnista och det fanns det på båda cylindrarna men icke att den gick att starta igen och jag försökte även med startgas men icke.
Snacka med Samart på Vs motor Teprasit , kanske han vet var du hittar reservdelar

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar