MC och allt som hör till oavsett land

Öh, nä, det var bågen som lät töntigt utan förstärkare i form av ett avgassystem i form av en tratt.

Sportavgassystem gav Flera mer hästkrafter medans öppna rör bara var skit.
Raka rör har ju så gott som alla dragracing fordon, brukar vara en liten snutt därför på höga varv skapa ett litet vakuum efter första avgaspuffen som drar med nästa som drar med nästa osv, detta utnyttjas ju i tx fyra två ett system med olika längder beroende på var man vill ha effekten kanske för bästa bottendrag

Alltid härligt med nytvättade hojar i garaget :)

77408401-8EB4-4986-9EF9-530E82C5394E.jpeg

94E4E127-5C3C-4D6C-A1A0-C908966A8AF0.jpeg

89C071C1-144F-48A2-A977-93202EA4FF21.jpeg

Prova att ställ en fråga kanske. Vad vill du veta?
Lite råd om "moppar", honda click, honda pcr m.fl. Pcr:en ser ut som en mer bekvämlig vid längre färder mm.

Jag har bara erfarenhet av min tjejs yamaha fino.

Lite råd om vardagsmoppar i Thailand som jag trodde mig finna i denna tråd, inte enbart redan frälsta som åker större hojar i Thailand och Sverige.

Jag ber om ursäkt om jag missförstått trådens syfte.

Lite råd om "moppar", honda click, honda pcr m.fl. Pcr:en ser ut som en mer bekvämlig vid längre färder mm.

Lite råd om vardagsmoppar i Thailand som jag trodde mig finna i denna tråd, inte enbart redan frälsta som åker större hojar i Thailand och Sverige.

Jag har PCR och som du säger mycket bekvämare vid längre färder men bor man i stan hade jag valt en mindre lätthanterligare model. Köper vi en och har vid condon blir det en mindre. Men bor man avsides och kör längre så PCR.

Jag har även jag en PCX och den är lagom för en tur runt 20-30km. För mig funkar den bra även i stadstrafik.
Skall du köra längre turer så skulle jag satsa på en 300cc Forza eller ngn typ av 500cc om du inte är sugen på en scooter modell. Finns mängder av modeller till bra priser.
Kör du mest i stadsmiljö så är det PCX och mindre som passar bäst.

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar