MC och allt som hör till oavsett land

Ja, och den använder jag idag, Sidoväskör i en modell jag inte gillar som på den Magnan jag skall hämta gillar jag inte, du skulle du kanske inte köpa hojen ?? Eller hur tänker du , eller tänker du inte alls kanske. Då köper man hojen med väskorna efterssom priset jag gjort upp inkluderar väskor samt toppboxen, de går att sälja separat till nån som gillar den stilen förtår du .. Inte så svårt att förstår detta, eller ??
Ja där ser man..sidoväskor är ju trots allt din grej ändå.
Du påstod att sidoväskor inte var din grej men har precis köpt och kör omkring med en därför ”tänkte” eller undrade jag.
Varför du sen ifrågasätter om jag tänker förstår jag över huvud taget inte.
Jag har ju i och för sig bl.a. blivit anklagad här för att sakna allmänbildning och ha otur när jag tänker..så frågan kanske är befogad.:)

Men nu är ju min undran eller tanke besvarad.
Det var ju bara just den modellen du inte gillade.:thumbsup:

Inte alls i detta fall, xhrome leather är äkta läder behandlat med nån skitlösning. Infon fanns i skötselanvisningarna på väskan , Det är MAO "äkta lädur" men specialbehandlat koskin
Jodå! Inte alla förunnat att ha en väska i äkta Lädur,det är säkert gjort av nåt exklusivt skinn. Vi får vänta på svar om vad det är ;)

Jodå! Inte alla förunnat att ha en väska i äkta Lädur,det är säkert gjort av nåt exklusivt skinn. Vi får vänta på svar om vad det är ;)
Jag skulle helst velat ha en liknande handgjord som den jag köpte 2010 av en lädermakarae /väskmakare i Sverige , men den var dyr , denna kostade bara 11000 th bath
Den väskan från sverige "handgjord satt på min första hoj här i Thailand , samt även på min VTX som jag sålde 2015

Gamla hondan .jpg

Jag skulle helst velat ha en liknande handgjord som den jag köpte 2010 av en lädermakarae /väskmakare i Sverige , men den var dyr , denna kostade bara 11000 th bath
Den väskan från sverige "handgjord satt på min första hoj här i Thailand , samt även på min VTX som jag sålde 2015

Gamla hondan .jpg
Jag hittade en sidoväska till en HD för några år sedan,den låg efter väg E 10 söder om stan. Märket på väskan var nåt med en Indian i namnet,jag lämnade in den hos polisen & ägaren hittades och han blev super glad.Den var fylld med diverse camping prylar.

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar