Medlemmar presenterar sig ...

Ja jag vill gärna hon kommer till sverige och lär sig svenska och gärna jobba här en tid om året. På sikt tror jag vi bor 50/50 Sve-Thai

Hejsan på er!
Tackar och bockar för medlemskapet, är en 55 årig kock från Gävle med glimten i ögat. Ska försöka lära och sätta mig in i ämnet Thailand, börjar här. ;)
Ha det bara bäst/ Christer

Välkommen hit Christer. Här finns mycket information om du letar bland tavlor och trådar. Och du är alltid välkommen att fråga, det finns nästan alltid någon som har ett svar. :wai:

Hej på er ! Jag undrar om det är nån som vet vart man ska söka för att hitta båtturer från Bangkok till Aytaya den gamla huvudstaden.

Läst en del här men inte reggat mig förren nu...är 33år, gift sedan 2011 och vi bor i Götet.
Frugan kommer från Korat och gillar den staden, lite som Gbg.
Tyvärr lär det dröja innan man kan flytta ner längre tider så bara semester än så länge, nästa gång slutet mars-början maj.

Gott nytt år på er

"NilsG " sa:
Läst en del här men inte reggat mig förren nu...är 33år, gift sedan 2011 och vi bor i Götet.
Tyvärr lär det dröja innan man kan flytta ner längre tider så bara semester än så länge, nästa gång slutet mars-början maj.

Gott nytt år på er

Hej NilsG, Välkommen hit! Lycka till med allt, hoppas att du vill delta i diskussionerna här. :wai:

Undrar sa flundran vad som händer.

Vill ha tillbaka mitt gamla konto.

Så vitt jag kommer i håg så var mitt email detsamma som jag uppgav nu.

Om så inte var fallet så undrar jag varför ingen förvarning meddelades.

Tackar på föhand

"Golden " sa:
Undrar sa flundran vad som händer.

Så vitt jag kommer i håg så var mitt email detsamma som jag uppgav nu.

Om så inte var fallet så undrar jag varför ingen förvarning meddelades.

Tackar på föhand

Det är olyckligt om det har blivit något fel när konton med ogiltiga mailadresser raderades. Jag har bett Admin titta på detta och förhoppningsvis kan han återaktivera dom gamla kontona. Beklagar å CM:s vägnar.

Jag är Norbagg och bor i Sverige de senaste 12 åren .
I Tidaholm i Sverige bor jag 6 månader av året och i Thailand
Bangsaen Chonburi bor jag i 6 månader av året - Jag är gift med
en thailändsk kvinna och vi har köpt et hus här cirka 200 meter
från Bangsaen Beach.

"NilsG " sa:

Gott nytt år på er

Hej o välkommen.
Bor själv 30 km nord ost från korat

Sån hör av dig när du kommer.

Ok bor du där nere för gott?
Ska nog låna bil så kan man kolla runt lite lättare.

"NilsG " sa:
Ok bor du där nere för gott?
Ska nog låna bil så kan man kolla runt lite lättare.

Ja sen sex år.

Men nu för tiden försöker jag bo på Ko Chang under tre fyra månader om året.

Blir lite svårare nu när man tappat 10 000 bht per månad, på grund av valutan.

Hallå hallå! Thaimorsan här. Är detta ett forum för killar som gillar Thailand? Nåja...

Finns i Göteborg. Kom till Sthlm när jag var 12 å det var 25 år sedan så ni kan nog räkna ut själv... :) Har INGA thaikompisar som jag umgås med här i Sverige, tror eller ej. Mina landskvinnor gillar kanske inte mig :p

Jag träffar gärna nya thaivänner men tyvärr förstår jag bara centrala thai utan dialekter...

Gillar mat, vin och resa, fixa event och blogga.
Fråga gärna

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp