Medlemmar presenterar sig ...

En sak till jag önskar att ni fixar, innan kunde man gå in och ändra sitt senaste inlägg, den knappen vill jag ha tillbaka om det går.
Det e ofta man skriver fort och postar utan att läsa innan och då kan det bli lite galet ibland

Det kan du
tmp_9394-Screenshot_2015-02-03-14-29-211424698678.png

Nå, hur var det nu med reklam? sponsrar Ni henne? eller betalar hon Er? just bara en fundering....

Hej Allihopa!
Nu fattar jag ingenting men ni ska få lära känna mig och vad jag ville med forumet. Jag har tröttnat på andra thaiforum där 99% består av män och FB thaiforum där thaikvinnor hackar på varandra å fryser ut å mobbar öppet (jag kan fortfarande läsa thai även jag kom hit som barn). Tänkte prova här då ni har funnits ett tag och jag valde med flit att använda mitt bloggnamn sedan 1 år tillbaka. Kunde inte komma på nåt annat heller för nu är jag Thaimorsan. Om det störde någon så ligger nu blogglänken enbart i min profil och inte som signartur.

Och om sponsring. Jag är inte här för att söka sponsorer. Jag är här som mig själv och vill dela med mig samt ta del av forumet...och jag har bara hunnit med ett Pad thai recept om någon skulle vara intresserad :) jag gillar att ta matbilder och kolla på andras.

Ang. reklam/trafik till min blogg, om någon tyckte att jag gjorde reklam. Visst hoppas på att få fler läsare men jag tjänar inga pengar på det. Det är bara kul att se statistiken stiger och ser vad folk gillar att läsa i min blogg. I min bloggportal där jag bloggar, kan jag inte lägga in reklambanner själv. Så där tjänar jag inga pengar på hur många klick jag får eller unika besöka per vecka och syns inte heller i GoogleAna. Jag bloggar främst om familjelivet, thai i Sverige men mest om 2-åring å hennes bravader. Visst har jag sponsorer som gärna skickar grejer då å då och hopp om att jag vill skriva några rader om de å de söker sig till mig själv. Jag betalar inte till någon. Jag kom hit för jag var nyfiken på forumet.

Sedan om Admin skulle bedömma att jag är en vandrande reklampelare här i forumet så får ni banna mig eller ger mig en varning.

Tack för ordet och hoppas att jag inte har trampat på någons tå.
Trevlig kväll!
\@Thaimorsan.nu

Nejdå Thaimorsan, du är lika välkommen som alla andra. Det är jättetrevligt att en tjej vill vara med bland killarna här, det lättar upp stämningen och eventuella bufflar blir kanske lite mindre buffliga.

Ha en trevlig kväll själv! :wai: :)

Sawatdee Krab Pom took kon!

Har varit medlem här i minst 6-7 år, men inte skrivit mer än något enstaka meddelande. Fick en påminnelse om sidan idag så tänkte att Ok då.
Hänger mest på Thaivisa och i enstaka fall thailandsforum för att hänga med i allt som sker här i GrungThep.

Hur som helst, tror inte jag någonsin skrivit i denna tråd, så:
Är en ung man i 30-åren som bor i BKK. Bor här på fulltid de senaste 1,5 åren eller så. Innan det pendlade jag mellan Thailand och Norge 3-4 ggr/år.
Pratar, läser och skriver Thailändska (då menar jag främst "Riks-Thai", inte Lao/isaan, "Gam Meuang" eller "Pasa-Dtai"), kan även en del Khmer och Khmer-Loeu (främst Sisaket Dialekten), men kan inte läsa Kambodjanska. Pluggar Koreanska men är fortfarande nybörjare på den fronten.

Har inte mycket annat att säga. Det är varmt.. Dags att duscha!

Senast redigerad av en moderator:
Jag är nybörjare på forum. Jag heter Sölve och är snart 30 år. Jag har varit i Thailand en månad om året sen 20 år tillbaka men bara i kho samui på ett ställe som heter Bang rak. Och det beror på att min styvmorsa är därifrån. Jag har tänkt att se mej omkring i landet när jag har varit där men tiden har inte räckt till. Familjen och vänner har varit prio ett för mej. Så det är en av andledningarna till att jag vill luffa runt i hela landet en gång i mitt liv. Jag bor i norra Sverige.

Hei.

Jeg er en "norbagge" på 56 år som heter Frank og er et nytt medlem på forumet. Jeg bor i utkanten av Maha Sarakham (Baan Nong Waeng) når jeg er i Thailand hvor jeg leier en halvpart av en tomanns-bolig. Jeg har vært gift med en thai kvinne i 6 år og bodde da i en liten landsby 7 mil syd for Maha Sarakham, men de siste 8 årene har jeg bodd alene i Maha Sarakham.

Senast redigerad av en moderator:
Hei.

Jeg er en "norbagge" på 56 år som heter Frank og er nytt et medlem på forumet. Jeg bor i utkanten av Maha Sarakham (Baan Nong Waeng) når jeg er i Thailand hvor jeg leier en halvpart av en tomanns-bolig. Jeg har vært gift med en thai kvinne i 6 år og bodde da i en liten landsby 7 mil syd for Maha Sarakham, men de siste 8 årene har jeg bodd alene i Maha Sarakham.

Hej Frank! Kul att du hittade hit till detta forum :D

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp