Medlemmar presenterar sig ...

Hejsan hallå

Är en svensk man arbetandes i Norge sedan 16 år tillbaka och gift med ett Thailänska som bor i bkk men har sina rötter i Krabi. Tanken är väl att flytta till Thailand och pendla till jobbet i Norge inom något år..

Reser 3 gånger per år nu och är alltid nere 2 månader februari- april

Tack för att jag fick bli medlem

Mvh MoralMoral

Hejsan hallå

Är en svensk man arbetandes i Norge sedan 16 år tillbaka och gift med ett Thailänska som bor i bkk men har sina rötter i Krabi. Tanken är väl att flytta till Thailand och pendla till jobbet i Norge inom något år..

Reser 3 gånger per år nu och är alltid nere 2 månader februari- april

Tack för att jag fick bli medlem

Mvh MoralMoral
Tack för presentationen och välkommen hit. Det låter som ett gott liv, lycka till med dina planer. :wai:

Sökfunktionen på detta forum verkar inte riktigt frisk.
E598F631-3917-473F-AA51-D1E39F255A66.jpeg

E598F631-3917-473F-AA51-D1E39F255A66.jpeg

Jo så är det nog allt med mig. Men jag borde kanske inte få kalla mig för sjöman då jag inte ens har en enda tatuering och dricker väldigt sparsamt med alkohol ;-)
Det kan du visst göra, jag har heller inga tatueringar. Och även jag är väldigt sparsam med alkohol nuförtiden, och på mitt fartyg är det vitt. Men jag blir snart en föredetting vad gäller sjöfart, planerar att pensionera mig i november efter drygt 45 år i sjöfartens tjänst. Det känns som att det räcker.

Det kan du visst göra, jag har heller inga tatueringar. Och även jag är väldigt sparsam med alkohol nuförtiden, och på mitt fartyg är det vitt. Men jag blir snart en föredetting vad gäller sjöfart, planerar att pensionera mig i november efter drygt 45 år i sjöfartens tjänst. Det känns som att det räcker.
Nice Berra, se bara till att ta Trumpen med dig då.

Jag behöver ingen alkohol för att bli ”obalancerad” då mitt ”balanssinne” utan hjälp av några ”rusdrycker” har blivit allt mera ostadigt till den grad att min sambo (som är thai och svensk medborgare) är orolig. Jo planerar för min pension som dock kanske ligger 4-6 år bort förutsatt att man förblir tämligen frisk.

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp