Norwegian

Flög baggarna hem i måndags , inget mer med dem oavsett de slutar flyga BKK eller ej , sämsta maten jag varit med om med dem , måste hänt något med deras ekonomi , Inte ens kaffe på morgonen innan ankomsten till Arlanda'
Blir Finn Air i höst , de enda som tar hand om hunden under resan dessutom , Inte flyger jag Thai inte :thumbsdown:

Flög baggarna hem i måndags , inget mer med dem oavsett de slutar flyga BKK eller ej , sämsta maten jag varit med om med dem , måste hänt något med deras ekonomi , Inte ens kaffe på morgonen innan ankomsten till Arlanda'
Blir Finn Air i höst , de enda som tar hand om hunden under resan dessutom , Inte flyger jag Thai inte :thumbsdown:

Du kanske var nykter denna gång. Då ser man saker man annars inte ser.
Du hade ju inte betalat för kaffet, så då bör du ju inte klaga.

Du kanske var nykter denna gång. Då ser man saker man annars inte ser.
Du hade ju inte betalat för kaffet, så då bör du ju inte klaga.
Snacka med mig om att vara nykter , är du på riktigt 555 ,, Jo då Lowfare + ingår dryck till maten samt just kaffe ,, men som vanligt skall man inte kunna föra ett vettig diskussion , kanske därför det blir allt färre inlägg på forumet

Är jag flög hem med Baggarna för en dryg vecka sen serverade de kaffe för de som hade förbetalt mat. Jag betalade för mitt.

Dock landade vi på eftermiddagen inte morgonen. Flyger de hem på natten också nu?

Jag trivs med dem.

det enda jag kunde klaga på när jag flög med baggarna till Krabi så va det maten som inte kom upp i rätt standard men annars va allt ok. Flög ju dock premium

Är jag flög hem med Baggarna för en dryg vecka sen serverade de kaffe för de som hade förbetalt mat. Jag betalade för mitt.

Dock landade vi på eftermiddagen inte morgonen. Flyger de hem på natten också nu?

Jag trivs med dem.
Märkligt , jag hade betalt för maten , men kaffe på morgonen i Sverige , Nix inget kaffe vilket störde mig rent för djäkligt , Men på nerrresan var det kaffe straxt innan landning

Var det inte dom som var så bra :)
Jag tyckte ju nyligen annorlunda men det var ju för att jag inget begrep.

/ SatanG

Jag trivs med dem.
Start 09,35 på morgonen i Bangkok , landade 15,15 som de skulle på Arlanda ,, Bra flygtid samt trevlig Thaipersonal , jag gillar även jag baggarna , kanske glömde de kaffet

Var det inte dom som var så bra :)
Jag tyckte ju nyligen annorlunda men det var ju för att jag inget begrep.

/ SatanG
Någonting har uppenbarligen förändrats drastiskt från det att jag flög ner den 5e november fram tills i måndags , Bla, så är det ju slut med Asien flygningarna , Men maten ner var fullt normal , Hem i måndags en katastrof , maten kanske värd 20 kr på sin höjd . Kanske ekonomin är katastrof nu , vad vet jag , kanske ni andra kan spekulera i det , ni som vet allt om allt 5555 :p

För mig kostade det 3500 extra turretur och jag hade betalt mer enbart för stolarna!
3500 sek , ja , det stämmer väl ganska bra med vad jag sett , Stolarna är väl ingen Premium klass på vad jag såg , har även flugit med dem i Premium , så näää ,klarar jag nog mig utan

Start 09,35 på morgonen i Bangkok , landade 15,15 som de skulle på Arlanda ,, Bra flygtid samt trevlig Thaipersonal , jag gillar även jag baggarna , kanske glömde de kaffet

Så för den kaffekoppen du faktiskt inte betalat för, så väljer du att sluta flyga med, enligt dig, världens bästa flygbolag.
Jag förstår dig fullständigt. Låter hur logiskt som helst.

Märkligt , jag hade betalt för maten , men kaffe på morgonen i Sverige , Nix inget kaffe vilket störde mig rent för djäkligt , Men på nerrresan var det kaffe straxt innan landning

Du får flyga med Thai nästa gång ;) Där serverar dom kaffe minsann. Vill man ha mer så är det bara att hämta. Dom ler glatt och fyller på din kaffemugg :) Jag brukar få i mig en 7-8 koppar på en flygning.

Så för den kaffekoppen du faktiskt inte betalat för, så väljer du att sluta flyga med, enligt dig, världens bästa flygbolag.
Jag förstår dig fullständigt. Låter hur logiskt som helst.
Lägg ner nu , så dum i skallen är du nog inte , baggarna har inget flyg till BKK från Sverige längre i vår , så det är den egentliga och då självklara anledningen ,, Och jag har nog betalat för mitt kaffe + lite till , tycker du spårar ur ganska ofta , du hamnar nu i korgen för dem jag inte lägger energi på att svara , så du behöver inte svara då jag inte ser dina högst besynnerliga inlägg

Ja tänk vad en balja lut kan ställa till det:Dnär vi flög Norwegian första å sista gången november förra året, fick jag betala för filt, hörlurar och vatten;)mat va inte att tänka på, fick åxå straffavgift för övervikt på bagaget :mad:
Har aldrig varit med om något sämre.

Tillbaka
Topp