Öppet brev till medlemmar och moderatorer och panpan.

Broder Tuk Tuk

Forumveteran
Härmed ber jag öppet om ursäkt om jag förorättat någon eller några medlemmar och en särskild ursäkt till panpan för att jag dumt och ogenomtänkt kritiserat hans husrenovering.

Om någon eller några tagit illa vid sig och då särskilt panpan ber jag så mycket om ursäkt.

Min mening var absolut inte att kränka varken panpan eller någon annan.

Och jag önskar honom lycka till med sina husrenoveringar i framtiden.

Sen ber jag även om ursäkt att jag kallade panpan för pattayräv. Ordvalet var väl kanske inte det bästa med tanke på vilka associationer det kan väcka.

BTT

Härmed ber jag öppet om ursäkt om jag förorättat någon eller några medlemmar och en särskild ursäkt till panpan för att jag dumt och ogenomtänkt kritiserat hans husrenovering.

Om någon eller några tagit illa vid sig och då särskilt panpan ber jag så mycket om ursäkt.

Min mening var absolut inte att kränka varken panpan eller någon annan.

Och jag önskar honom lycka till med sina husrenoveringar i framtiden.

Sen ber jag även om ursäkt att jag kallade panpan för pattayräv. Ordvalet var väl kanske inte det bästa med tanke på vilka associationer det kan väcka.

BTT
Behöver inte be om ursäkt till mig, jag tar inte illa vid mig bli kallad nåt med Pattaya i, jag gillar stan, det andra är din åsikt och jag bryr mig inte så mycket, postar man mycket som jag gör så vet jag att det ibland kan vara störande så det får jag tåla men jag kan svara tillbaks ;)

Behöver inte be om ursäkt till mig, jag tar inte illa vid mig bli kallad nåt med Pattaya i, jag gillar stan, det andra är din åsikt och jag bryr mig inte så mycket, postar man mycket som jag gör så vet jag att det ibland kan vara störande så det får jag tåla men jag kan svara tillbaks ;)

Tror att numera ser vi nog Pattaya på ungefär samma sätt. Jag kan ju se vissa saker med Pattaya ur ett nostalgiskt skimmer men det livet jag levde på 90 talet där skulle jag ju aldrig upprepa nu.
Så skulle jag flytta dit igen så skulle jag leva ett ganska normalt liv där med ålderns rätt.

Jag skulle kanske då och då sätta mig i en bar och ta en kopp kaffe eller en kopp tee men längre skulle jag aldrig sträcka mig.

Det livet jag levde en tidsperiod då tillhörde min medelålder. Numera är jag ju ganska gammal.

BTT

Har förstått att du har mycket skinn på näsan.

BTT

Liknande trådar

A
Svar
11
Visningar
3 K
A
A
Svar
7
Visningar