Hotell i Hua Hin

 
L

lubo68

Gäst
Finns det nån som har koll på något billgt hotell i Hua Hin det bör inte ligga så långt ifrån bussterminalen på v

Petchkasem road 4 hittade ett som heter de pastel hotel men ,tycker att det är för dyrt villl ha tag i nått biligare,.
man ska ju bara sova där
 
Jag hittade bara ett billigare hotel nära busstationen för runt 1300 bath, du lär nog få utvidga sökande lite om du vill ha ett billigare hotell
 
Hej, här är det ett lugnt hotell i stan, nära buss och tåg. http://www.subhamitrahotel.com/room_rate.html
Du kan kolla själv på menyn till vänster. AC 2 pers 1000 bath / fläkt 2 pers 600 bath.

Sedan finns det ett annat (som i bilden) ligger vid järnvägsgatan och nära nattmarknaden, från 500 bath/natt. Man kan även gå ner på priset skulle jag tro?
unnamed (1).jpg
 
Och orkar du ta dig till soi 67 (bara några soier bort från busstationen) så har du bl.a. A & B hotel, jag har bott där förrut och på hotellet mitt emot, kostar runt 250 kr och uppåt
 
jo jag har gått in o utvidgat mig lite där jag hittade relativt bra hotell från 9000-12000 b för 2 veckor
 
Det finns några bra hotel från 200-300 kr beroende på vart man vill bo, jag har bott båda gångerna på samma soi
 
Senast ändrad:
 

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
D
Svar
13
Visningar
3 K
A
P
Svar
38
Visningar
6 K
Hans Svensson
H
G
Svar
14
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
kjell.t
K
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
I
Svar
6
Visningar
3 K
ingo17
I
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
32
Visningar
13 K
broder Tuk Tuk
B
 
Tillbaka
Topp