Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag såg jag för första gången en spindel stor som en liten handhar aldrig sett en sådan snabb spindel i hela mitt liv den våldgästade gammelmormors säng.
Någon med erfaren av spindlar här, finns det giftiga som man bör passa sig för?
Idag såg jag för första gången en spindel stor som en liten handhar aldrig sett en sådan snabb spindel i hela mitt liv den våldgästade gammelmormors säng.
Åtminstone vad gäller skorpioner (som är släkt med spindlar) är det dom mindre som är giftigast. Nej inte skrämmer dessa iväg mig från Thailand, då är jag mer orolig över myggen med all skit som dessa små bestar sprider.
Efter att ha sett en Tarantula (Theraphosidae) som hade parkerat på väggen just ovanför balkongdörren så skakar jag alla textiler och skor innan användning. Spindeln var utan överdrift lika stor som en normal manshand och hårig. Spindeln är tydligen inte farlig, men ändå..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.