Svensk TV i Thailand via Slingbox

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
"Du måste våga ta andra steget,annars blir du stående på ett ben."

Står man inte bara på ena benet om man släpar med sig TV-kanaler till Thailand?
Man stå inte alls, man sitter i en skön fåtölj.
För övrigt så är det min ensak att avgöra inte din

"Rolf " sa:
Man stå inte alls, man sitter i en skön fåtölj.
För övrigt så är det min ensak att avgöra inte din
Absolut är det din sak att avgöra. Jag har ingen kritik att framföra.
Jag retas bara med "Du måste våga ta andra steget,annars blir du stående på ett ben."
Jag har för övrigt själv undersökt möjligheterna att ta emot svensk TV utomlands.

"Sir One " sa:
Jag retas bara med "Du måste våga ta andra steget,annars blir du stående på ett ben."
Jag har för övrigt själv undersökt möjligheterna att ta emot svensk TV utomlands.
:wai: ok

"Sir One " sa:

Då ska du reta han me för att dom har thailands skitigaste strand där han håller till i Thailand just nu enligt bangkokpost o nation :)

eller blev den renare när han drog till Svedala :)

:offtopic: Jag har hör att sen Rangela jag och Kentbra lämnade området så har myndigheterna bestäm att stranden ska genomgå en omfattande upprustning.
Det är ju trots allt ett naturskyddat område.
Så Glimt och ledare, det blir till att bita i det sura äpplet, ni får inte komma dit med er nagelsvamp och varande sår :D

Strand.jpg

"ledarn " sa:
Det var ett konstigt sätt att bjuda in folk på.... :laugh: :laugh:

Var inte blyg nu... Bjud in oss på ett formellt sätt nu.. :nod: :nod:
Men så är det. Du vet väl att allt som är förbjudet blir mer spännande.
Vi får ta detta i en annan tråd, vi halkar för mycket :offtopic: :D

Janne, jag har inte hittat något som ger dej svar på din fråga. Själv är jag inte säker.
Tyvärr, hoppas du hittar nåt eller ring till någon som säljer boxarna och fråga.
Rolf

"Rolf " sa:
Janne, jag har inte hittat något som ger dej svar på din fråga. Själv är jag inte säker.
Tyvärr, hoppas du hittar nåt eller ring till någon som säljer boxarna och fråga.
Rolf
Tack ändå, jag drar ett mail till leverantören ser om de svarar!

Jag tänkte skulle slippa komma ihåg att ta med kortet till landet varje gång, på landet tänkte jag köra med en "smart TV adapter" MK808, som är en Android sticka där man borde kunna streama upp det på TVn med (med hjälp av Slingbox appen för Android).

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
A
S
Svar
40