Thailand kommer snart att legalisera privat cannabis odling i hemmet.

Fattar inte vad dom skall ha all denna Cannabis till? Har det utbrytit en ny folksjukdom eller vad skall dom göra. Har noterat att vårt lokala Cannabis Cafe här i Udon Thani tagit ner skylten och stängt. Brist på kunder kan man tro, jag såg i alla fal aldrig någon där.
Folk som inte läste på trodde ju att det var "rolig" cannabis som blev laglig, vem vill äta cannabis kakor och dricka cannabis te som inte är roligare än earl grey? Den marknaden är nog inte stor. Marknaden är väl div sjukdomar som det ju faktiskt hjälper mot och till folk som vill sova bättre, påstås ju att CBD inte är beroendeframkallande så är väl bättre än sömnpiller.

Folk som inte läste på trodde ju att det var "rolig" cannabis som blev laglig, vem vill äta cannabis kakor och dricka cannabis te som inte är roligare än earl grey? Den marknaden är nog inte stor. Marknaden är väl div sjukdomar som det ju faktiskt hjälper mot och till folk som vill sova bättre, påstås ju att CBD inte är beroendeframkallande så är väl bättre än sömnpiller.
Fast nu pratar vi om den starkare sorten som legaliserades 2018 och kräver läkarintyg.

Den här som lanseras nu för alla och envar förtjänar inte att nämnas ens.

Fast nu pratar vi om den starkare sorten som legaliserades 2018 och kräver läkarintyg.

Den här som lanseras nu för alla och envar förtjänar inte att nämnas ens.
Finns en lite kiosk i hörnet av Soi Lenkee, och Soi Bukh...(kan inte stava till det) den säljer div. Cannabisprodukter. En ruggigt snygg och trevlig tjej som driver denna lilla business.
Hon lyckades övertala mig att köpa en "Cannabis brownie" kaka till en kopp kaffe. Helt klart var det Cannabis i den, men inte var den värd priset av 200 bath som jag betalade .

Fattar inte vad dom skall ha all denna Cannabis till? Har det utbrytit en ny folksjukdom eller vad skall dom göra. Har noterat att vårt lokala Cannabis Cafe här i Udon Thani tagit ner skylten och stängt. Brist på kunder kan man tro, jag såg i alla fal aldrig någon där.
Hej

Håller med helt, vad ska man med Cannabis till när det finns öl,, vin, Gin, Whiskey, Vodka och öl. :)

Mvh isan lover

Dessutom skall Cannabis enligt vetenskapliga studier vara mindre skadligt än alkohol, men beror väl på mängden samt hur ofta det nyttjas och varför /till vad
Hej

Ja det finns ju experter som är inne på den linjen, sen finns det väl i.o.f.s såna som hävdar motsatsen också.

Mvh isan lover

Dessutom skall Cannabis enligt vetenskapliga studier vara mindre skadligt än alkohol, men beror väl på mängden samt hur ofta det nyttjas och varför /till vad
Indica använder man väl man mest när man vill gå och lågga sig att sova? Inget för barstool ockupanter som vill hänga kvar tiill 2-3 AM i baren. Hur lång tid tar det att hitta en h**a som faller dem i smaken?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp