Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så fort jag tittar på bilder från Udon eller Khon Kaen så är det bara barer, brudar, mer brudar och goda vänner på bilderna.
Vad hände där under alla år
Kul var det i alla fall...
Håller med stan är för platt finns inget naturligt centrum. Man bygger centra utan för, ex terminal 21 samt nya Klang plaza. Du har fyra stora komplex utan för det naturliga centrat. Så bygger man ju inte en stor stad.
Tror man Bens Bar i Chaiyaphum är enda stället har man inte varit ute alls.
Bens Bar samlar förstås faranger, nersupna föredettingar och de yngre engelsklärarna.
Den genomsympatiske ägaren är lika full som sina värsta gäster vid stängningsdags.
De stora nöjesställena är Tawan Daeng, Oasis och Moon and Stars samt några discon i industrilokaler utanför city.
På Tawan Daeng har jag sett Sek Loso och Carabao uppträda...
Trevliga lokala människor som är kul att umgås med på dessa nöjesställen......
Songkran är ju trevligt vid Bens Bar må jag tycka.
Bor man i Hua Hin och vill ha egna stränder så är det bara att åka söderut några mil till Khao Kalok...
Undvik bara helgdagar för då är det fullt med thai där.......
Ett av det bästa under året är firandet av det Kinesiska Nyåret. Rika kineser och företagare brukar bjuda på både mat och spektakulära uppträdanden i städerna.
Detta är från Chaiyaphum som brukar ha påkostade arrangemang.........
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.