Thailand kors och tvärs i bilder......

Livet nära centrala Chaiyaphum och besöken på farmen var rätt trevligt och okomplicerat, det fanns alltid något att göra eller att hitta på.

P1100518.JPG

1415498898857.jpg

CameraZOOM-20140408095803330.jpg

CameraZOOM-20140408095058550.jpg

CameraZOOM-20140408073009202.jpg

P1070703.JPG

P1070643.JPG

P1070639.JPG

P1070592.JPG

Flexibel, kan ju inte visa mina bilder från barerna, horkvarteren och stenborden på ett familjeforum. :):):)

Annars ger jag inte mycket för buddismen och dess företrädare, lata parasiter...... datorer och telefoner men thai bryr sig inte i ett tempel, rätt respektlösa.......

P1080376.JPG

P1080373.JPG

P1080370.JPG
Om du inte är Buddist varfor i himmelens namn springer du da runt med en massa amuletter runt halsen

Tack @kurant för fina bilder. Dock har jag problem att se på alla, när de har blivit markerade med x-ruta. Kan moderatorn eller någon sakkunnig hjälpa mig, hur jag kan se bilder bakom x-rutan. Är det problem med storleken av foton?

Senast redigerad av en moderator:
Tack @kurant för fina bilder. Dock har jag problem att se på alla, när de har blivit markerade med x-ruta. Kan moderatorn eller någon sakkunnig hjälpa mig, hur jag kan se bilder bakom x-rutan. Är det problem med storleken av foton?
Det verkar som datorn fungerar som den vill. Jag rår inte över den. Jag kan se bilder, men inte alla. Kanske senare när jag startat om datorn ;):(:confused:.

Det verkar som datorn fungerar som den vill. Jag rår inte över den. Jag kan se bilder, men inte alla. Kanske senare när jag startat om datorn ;):(:confused:.[/QUOTE

Har samma fel nu, vissa bilder blir ett frågetecken men så det var det inte tidigare och alla bilder har har gått att se tidigare och laddats upp normalt.
Felet måste ligga på forumets server eller programvara.

Inget fel på din dator......

Ser att andra bildtrådar får inte fram bilder längre, även gamla....

Senast ändrad:
Har samma fel nu, vissa bilder blir ett frågetecken men så det var det inte tidigare och alla bilder har har gått att se tidigare och laddats upp normalt.
Felet måste ligga på forumets server eller programvara.

Inget fel på din dator......

Ser att andra bildtrådar får inte fram bilder längre, även gamla inlägg....

Liknande trådar

Tillbaka
Topp