ThaiSnack har fått mobilanpassad design och nytt utseende

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En fundering. Ikonen bredvid ett oläst inlägg är den person som skapat tråden. Ska det vara så är mer intressant, tycker jag, att se vem som skev senaste inlägget. Men kanske pga att man är van vid det?
 
Tycker navigeringen e lite bökig, jag vill se senaste inläggen inte olästa, men måste meckla en del innan länken till senaste inlägg visas.
Helt klart var det smidigare med tapatalk.
 
Vi har nu integrerat vår webbplats med Facebook, Google och Twitter.
En fundering. Ikonen bredvid ett oläst inlägg är den person som skapat tråden. Ska det vara så är mer intressant, tycker jag, att se vem som skev senaste inlägget. Men kanske pga att man är van vid det?
Tack för dina synpunkter. Det är noterat. Vi har sett det och det är något som vi kommer att titta mer på när vi tagit hand om det som är mest akut. :wai:
 
Senast redigerad av en moderator:
Tycker navigeringen e lite bökig, jag vill se senaste inläggen inte olästa, men måste meckla en del innan länken till senaste inlägg visas.
Helt klart var det smidigare med tapatalk.
Vi håller just på att titta lite närmare på vilket som är bäst att ha på startsidan, Olästa inläggen eller Senaste inläggen.

För att se senaste inläggen måste man så som det är gjort just nu klicka på länken Senaste inläggen som finns långt upp till höger på startsidan. TIPS! Under tiden kan du lägga upp ett bokmärke i din webbläsare för ThaiSnack.se med adressen https://thaisnack.se/find-new/posts?recent=1

Tack för dina synpunkter, de är värdefulla. :wai:
 
För er som ännu inte prövat att använda CM i mobilen så bifogar jag en bild (Jag lägger även in bilden i första inlägget i tråden)
Untitled-1.gif
 
Det finns ju massvis med för mig olästa inlägg som är jättegamla och fullständigt ointressanta för mig att se dagligdags.
Vill jag se annat än senaste så bläddrar jag i forumet eller söker.
Tror att det gäller alla som loggar in här ofta.
 
Man kan klicka någonstans för att markera alla inlägg som lästa, och tar man då olästa är de ju hyfsat aktuella.

Jag gillar olästa men har inget emot både ock, om möjligt!
 
Nej nu blir jag förbannad. På Glimten66 står det titel "Välrenommerad medlem" och på mig bara "Aktiv medlem" ... grr varför ska den gnällspiken vara välrenommerad ... 5555
 
Nej nu blir jag förbannad. På Glimten66 står det titel "Välrenommerad medlem" och på mig bara "Aktiv medlem" ... grr varför ska den gnällspiken vara välrenommerad ... 5555
Ha ha ha

Om man tittar på glimten66:s profil ser man
Inlägg:
7.555
Mottagna gillanden:
26
Trofépoäng:
48

Han har lyckats skramla ihop hela 48 trofépoäng och det beror på att hans inlägg fått många gillanden. Han har ju lagt ut många fina bilder.

Jag ger dig ett gillande för ditt förra inlägg så är du också en bit på väg att bli välrenommerad :upanddown:
 
Senast redigerad av en moderator:
En fundering. Ikonen bredvid ett oläst inlägg är den person som skapat tråden. Ska det vara så är mer intressant, tycker jag, att se vem som skev senaste inlägget. Men kanske pga att man är van vid det?
Vet inte om jag hänger med här, vad är det för ikon? Titta på bilden som jag bifogat,under rubriken är ju den som skapat tråden och längst till höger den som senast svarade/ senaste inlägget...eller?

Du menar att du vill ha tvärt om.

n.gif
 
Senast redigerad av en moderator:
Janne vill nog ha det som tidigare om jag har uppfattat det hela rätt. Dvs avataren från den som skrev det sista inlägget skall publiceras vid olästa inlägg. Är det så Janne?
 
Janne vill nog ha det som tidigare om jag har uppfattat det hela rätt. Dvs avataren från den som skrev det sista inlägget skall publiceras vid olästa inlägg. Är det så Janne?

Jaha, ja då hänger jag med, ja så var det innan ja. Ja det kan ju finnas en poäng med det, men man vänjer sig nog precis som sagts innan här, alltid lite ovant i början, annars tycker jag att det är väldigt bra. En sak dock olika teckensnitt/font. Tror att det är antingen Times New Roman eller annan liknande font i texten på inläggen, men sen är det Helvetica, verdana, sans-serif eller liknande på andra ställen.

Lyco
 
Det här är väl också sådant som efterhand ändras antar jag olika språk lite här och där, inte för att det är något större problem, men påverkar helhetsintrycket.

Lyco

n.gif
 
Det här är väl också sådant som efterhand ändras antar jag olika språk lite här och där, inte för att det är något större problem, men påverkar helhetsintrycket.

Lyco

n.gif

Ja, så ska det inte se ut. Det är en anonym person från något vinforum som underhåller den svenska språkfilen.

Lyco, det finns inga Thailändska språkfiler till vår webbplats. :(:(:(

Vi vet bara en person som har kompetensen som krävs för ett sådant uppdrag :D

Är osäker på om det går att sälja den men det är nog inte omöjligt faktiskt. Kanske för upp till 50USD per licens. Denna programvaran vi kör på nu är inte gratis direkt och många olika personer säljer bland annat plugins. Se exempel här https://xenforo.com/community/resou...r-with-resource-manager-gallery-support.3958/

Bifogar ett skelett till en den thailändska översättningen ifall någon känner sig manad :D Det är inget litet jobb.

Språkfiler finns här: https://xenforo.com/community/resources/categories/xenforo-translations.14/
 

Bilagor

  • lang.zip
    264.4 KB · Visningar: 2,454
Ja, så ska det inte se ut. Det är en anonym person från något vinforum som underhåller den svenska språkfilen.

Lyco, det finns inga Thailändska språkfiler till vår webbplats. :(:(:(

Vi vet bara en person som har kompetensen som krävs för ett sådant uppdrag :D

Är osäker på om det går att sälja den men det är nog inte omöjligt faktiskt. Kanske för upp till 50USD per licens. Denna programvaran vi kör på nu är inte gratis direkt och många olika personer säljer bland annat plugins. Se exempel här https://xenforo.com/community/resou...r-with-resource-manager-gallery-support.3958/

Bifogar ett skelett till en den thailändska översättningen ifall någon känner sig manad :D Det är inget litet jobb.

Språkfiler finns här: https://xenforo.com/community/resources/categories/xenforo-translations.14/

จะลองเลย :thumbsup:
 
จะลองเลย :thumbsup:

โชคดีนะครับ :wai:

Men det är inget litet jobb och du kan ju kolla upp med forumet på länken ovan ifall du får lov att sälja din översättning. Det är väl främst företag som använder XenForo och då är ju 50 USD per server inga stora belopp. โชคดี som sagt :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp