ThaiSnack har fått mobilanpassad design och nytt utseende

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Janne vill nog ha det som tidigare om jag har uppfattat det hela rätt. Dvs avataren från den som skrev det sista inlägget skall publiceras vid olästa inlägg. Är det så Janne?
Jo, jag såg inte ens att det som Lyco visade att det finns namn på den som skrev senast, jag är bara duktig på att se bilder ;)

Ha ha ha

Om man tittar på glimten66:s profil ser man

Han har lyckats skramla ihop hela 48 trofépoäng och det beror på att hans inlägg fått många gillanden. Han har ju lagt ut många fina bilder.

Jag ger dig ett gillande för ditt förra inlägg så är du också en bit på väg att bli välrenommerad :upanddown:
Anade att det var så och var ju främst ett skämt. Sen tror jag att dylika titlar kan vara irriterande för en del nya ... men så klart ingen stor sak!

Var ställer jag in så jag inte får e-mail om någon svarar på ett ämne jag skrivit i etc.
Vill inte ha massa e-mail, då jag använder den mailen rätt aktivt i arbete och privat för viktigare saker, så vill inte ha massa spam, och vill ju inte blockera forumet i mailen ifall det är något viktigt någongång..
Kanske var dumt av mig att använda min riktiga mail till en forumsanmälan ;) men som sagt hur tar jag bort så jag inte får sådana notice mail.

Allra längst ned på varje sida finns en del bra grejer undangömda på den blå raden.

Ta gärna en titt på den. Bland annat hittar du en hjälpsida med viss hjälp och så finns det ett kontaktformulär.

Vi ska fylla på med mer hjälp på hjälpsidorna sen. Har du läst om troféer och hur man förtjänar såna?

Om du klickar på "Medlemmar" i huvudmenyn så finns det hela 4 flikar.
:wai:

Fungerar inte animerade bilder längre? Min ikon var ju mobilanpassad men blev ju inte migrerad korrekt. på mobilen såg min ikon ut som en riktig myra eller annat skit som man ville vifta bort. med en smartphone med pekskärm fick det oanade konsekvenser ... men detta är ju borta nu :(

Fungerar inte animerade bilder längre? Min ikon var ju mobilanpassad men blev ju inte migrerad korrekt. på mobilen såg min ikon ut som en riktig myra eller annat skit som man ville vifta bort. med en smartphone med pekskärm fick det oanade konsekvenser ... men detta är ju borta nu :(

Vårt swat-team har eliminerat din insekt :D

Nej men skämt åsido så verkar det inte som om animerade gifs fungerar. Det beror nog på att bildprocessorn gör om bilder. Kanske du kan hitta en alternativ bild på ett kryp som inte rör på sig?

Senast redigerad av en moderator:
Det har blivit riktigt snyggt, nu ska man bara lära sig hitta så blir det alldeles utmärkt. :)

För att vara mobilanpassat så tycker jag att länkar ligger för nära varandra, ex nyaste/olästa och knappar till sidor i en tråd är för små.

Det kommer vi får bara lära oss.sidan

Det enda negativa jag ser är att.går jag in i nån tråd så kommer jag till första sidan o inte som förut till sista lästa det saknar jag

Det kommer vi får bara lära oss.sidan

Det enda negativa jag ser är att.går jag in i nån tråd så kommer jag till första sidan o inte som förut till sista lästa det saknar jag
Första gången blir det så för mig, första gången per tråd. Sen lirar det. Men som NilsG sa, detta har med cookies att göra då man bytta namn på forumet eller rättare sagt på webadressen.

Skrivandet har gått ner rejält sen ni sjösatte nya sidan...
Jo vissa verkar ha tappas, Phonta och Rong har ju inte gjort så många inlägg ... har de gjort upp på annat sätt ;)

Saknar ju båda, kul med inlägg!

Första gången blir det så för mig, första gången per tråd. Sen lirar det. Men som NilsG sa, detta har med cookies att göra då man bytta namn på forumet eller rättare sagt på webadressen.

Jo vissa verkar ha tappas, Phonta och Rong har ju inte gjort så många inlägg ... har de gjort upp på annat sätt ;)

Phonta sa ju hejdå till forumet innan førændringen, han tänkte inte skriva här mer skrev han ju i sista inlägget.

Rong kanske är ute på något detektiv uppdrag och kommer tillbaks när han löst det.

Senast redigerad av en moderator:
Phonta sa ju hejdå till forumet innan førændringen, han tänkte inte skriva här mer skrev han ju i sista inlägget.

Rong kanske är ute på något detektiv uppdrag och kommer tillbaks när han löst det.
Jo det sa han ju, men med lite distans kommer hsn förhoppningsvis tillbaks. Han har ju bestämda synpunkter vilket jag uppskattade. Sen gillade jag has modeller och då tänkte jag inte på hans fru enbart 5555

Ponta e princip fast jag gillar han o har ju träffat han ett flertal gånger
Men ett tag va det ju bara politik här på forumet så han tröttna väl gjorde ju ja me ett tag
Så hoppas.han kommet tillbaks annars vey jag ju vart jag hittar han nät.ja åker ner nästa gång

Var ju han som stod för politiken och i hans sista inlägg, var det väl det han var förbannad för att han blev sensurerad i sin politik om du läser vad han skrev.
Han tyckte vi kunde hålla oss till Som Tham och andra matdiskussioner och matfoton som verkade intressera folket här mer har jag för mig han skrev ;)
Men han kommer förhoppningsvis tillbaks snart med lite bilder från sitt modellflygande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar