Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
ThaiSnack har fått mobilanpassad design och nytt utseende
Och skulle du börja så gör ett prov först och e-maila filen så lägger jag in den så vi kan prova med några få textsträngar först. Du byter sen språk på den blåa raden längst ned på alla våra sidor.
Janne vill nog ha det som tidigare om jag har uppfattat det hela rätt. Dvs avataren från den som skrev det sista inlägget skall publiceras vid olästa inlägg. Är det så Janne?
Var ställer jag in så jag inte får e-mail om någon svarar på ett ämne jag skrivit i etc.
Vill inte ha massa e-mail, då jag använder den mailen rätt aktivt i arbete och privat för viktigare saker, så vill inte ha massa spam, och vill ju inte blockera forumet i mailen ifall det är något viktigt någongång..
Kanske var dumt av mig att använda min riktiga mail till en forumsanmälan men som sagt hur tar jag bort så jag inte får sådana notice mail.
Nej nu blir jag förbannad. På Glimten66 står det titel "Välrenommerad medlem" och på mig bara "Aktiv medlem" ... grr varför ska den gnällspiken vara välrenommerad ... 5555
Fungerar inte animerade bilder längre? Min ikon var ju mobilanpassad men blev ju inte migrerad korrekt. på mobilen såg min ikon ut som en riktig myra eller annat skit som man ville vifta bort. med en smartphone med pekskärm fick det oanade konsekvenser ... men detta är ju borta nu
Fungerar inte animerade bilder längre? Min ikon var ju mobilanpassad men blev ju inte migrerad korrekt. på mobilen såg min ikon ut som en riktig myra eller annat skit som man ville vifta bort. med en smartphone med pekskärm fick det oanade konsekvenser ... men detta är ju borta nu
Nej men skämt åsido så verkar det inte som om animerade gifs fungerar. Det beror nog på att bildprocessorn gör om bilder. Kanske du kan hitta en alternativ bild på ett kryp som inte rör på sig?
Första gången blir det så för mig, första gången per tråd. Sen lirar det. Men som NilsG sa, detta har med cookies att göra då man bytta namn på forumet eller rättare sagt på webadressen.
Första gången blir det så för mig, första gången per tråd. Sen lirar det. Men som NilsG sa, detta har med cookies att göra då man bytta namn på forumet eller rättare sagt på webadressen.
Jo vissa verkar ha tappas, Phonta och Rong har ju inte gjort så många inlägg ... har de gjort upp på annat sätt
Jo vissa verkar ha tappas, Phonta och Rong har ju inte gjort så många inlägg ... har de gjort upp på annat sätt
Jo det sa han ju, men med lite distans kommer hsn förhoppningsvis tillbaks. Han har ju bestämda synpunkter vilket jag uppskattade. Sen gillade jag has modeller och då tänkte jag inte på hans fru enbart 5555
Ponta e princip fast jag gillar han o har ju träffat han ett flertal gånger
Men ett tag va det ju bara politik här på forumet så han tröttna väl gjorde ju ja me ett tag
Så hoppas.han kommet tillbaks annars vey jag ju vart jag hittar han nät.ja åker ner nästa gång
Var ju han som stod för politiken och i hans sista inlägg, var det väl det han var förbannad för att han blev sensurerad i sin politik om du läser vad han skrev.
Han tyckte vi kunde hålla oss till Som Tham och andra matdiskussioner och matfoton som verkade intressera folket här mer har jag för mig han skrev
Men han kommer förhoppningsvis tillbaks snart med lite bilder från sitt modellflygande.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.