Thaisnack???

Hur många skriver varje timme, Du, Il fiskarn Pan pan när han är nyckter, det är inte många fler. En fråga ni som skriver här och facebook
och andra forum hur har ni tid
Kan bara svara för mig själv.
Jag har väldigt gott om tid, skriver nog tio inlägg i snitt per dag över en längre period. Mer vissa dagar.
Själva skrivandet tar inte många minuter per inlägg.
Kliver upp runt kl 6 och regnar det blir det ingen promenad.
Från 11-15 är det för varmt att vara ute på aktiviteter och kl 18 blir det mörkt.
Det är fortfarande regnsäsong med skurar nästan varje dag.
Läggdags kring midnatt så vissa dagar gör man knappt någonting på över 12 timmar.
Blandat med chat på Messenger, läsa nyheter och detta forum blir det vissa dagar många timmar online.
Vi har kontrakt till februari på lägenheten och ska försöka hitta ett hus med trädgård att hyra så jag får plats med alla mina Hibiscus.
Ett ganska behaglig tillvaro mellan våra resor till när och fjärran som vi försöker göra en vecka per månad.

Hur ser din dag ut?

Kan bara svara för mig själv.
Jag har väldigt gott om tid, skriver nog tio inlägg i snitt per dag över en längre period. Mer vissa dagar.
Själva skrivandet tar inte många minuter per inlägg.
Kliver upp runt kl 6 och regnar det blir det ingen promenad.
Från 11-15 är det för varmt att vara ute på aktiviteter och kl 18 blir det mörkt.
Det är fortfarande regnsäsong med skurar nästan varje dag.
Läggdags kring midnatt så vissa dagar gör man knappt någonting på över 12 timmar.
Blandat med chat på Messenger, läsa nyheter och detta forum blir det vissa dagar många timmar online.
Vi har kontrakt till februari på lägenheten och ska försöka hitta ett hus med trädgård att hyra så jag får plats med alla mina Hibiscus.
Ett ganska behaglig tillvaro mellan våra resor till när och fjärran som vi försöker göra en vecka per månad.

Hur ser din dag ut?
Ok min dag är mycket ute jobb om det går även inne jobb, Gillar att göra nåt inte bara sitta på ett forum. Ok idag har det varit
skidskytte så blivit lungt med jobb mycket läsa på forum ibland. På kvällen läser jag gjärna en bok innan jag sommnar

Det är ju bevisat många gånger att en del har väldigt svårt med just den biten. Du kan kanske men långt ifrån alla. Och jodå, jag vet att dom är vuxna men alla uppträder inte så alla gånger.

Vad gäller trådar som flyttas till Dude görs detta för att vissa ämnen helt enkelt inte får finnas i det öppna eftersom barn kan läsa. Då kan forumägaren, dvs @Kycklingen , straffas. Och det vill åtminstone inte jag och förhoppningsvis ingen annan heller.
Hej. Vad är Dude? Hur får man tillgång till det? MVH Lilla Fridolf

Eller göra Broder tillages och införa en spärr :laugh2: , har du inget bevis på att du varit i Thailand inom 2,5år så blir du automatiskt bannad och kan bara läsa. Då kommer fokus automatiskt bli mera Thailands upplevelser.

Jag förstår inte tanken. Det är väl inte andelen thairelaterade inlägg som är viktig utan mängden thaiinlägg? Menar du att mängden thairelaterade inlägg automatiskt kommer öka för att antalet inlägg som inte är thairelaterade minskar?

Vi har ett problem med för få inlägg men du vill banna medlemmar från att skriva inlägg? Jag får inte ihop det.

Jag förstår inte tanken. Det är väl inte andelen thairelaterade inlägg som är viktig utan mängden thaiinlägg? Menar du att mängden thairelaterade inlägg automatiskt kommer öka för att antalet inlägg som inte är thairelaterade minskar?

Vi har ett problem med för få inlägg men du vill banna medlemmar från att skriva inlägg? Jag får inte ihop det.
Det var skrivit halvt på skämt, för att då skulle Brodern automatiskt bli bannad :laugh:. Och lite som andra skiver att det är många medlemmar som inte varit i Thailand på länge och då blir det mindre Thailands focus.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar