Thaisnack???

 
Just nu svämmas forumet över av trådar om olika krig, svensk politik och Tallviking då förstås.

Varför heter forumet egentligen thaisnack?

Det mesta handlar ju om saker som inte är thaisnack.

BTT
De flesta kan nu ta rätt på vad som händer i Thailand på andra säkrare sätt än forum.

Fakta är en färskvara men annars finns sökfunktionen och massor av tidigare trådar som handlar om det mesta vad gäller Thailand.
Forumet har ett stort arkiv om du saknar något.
 
@Boa52 Är det du?
Ta bort dig från dude så slipper du se trådarna.

Åk till Thailand och skapa en reseråd.
Det är helt klart inte mej det är broder som skriver, LÄS. Har försökt förut att skriva mina reseberättelser från Thai inte här
men på MPR, samma gubbar här blir bara skit av alting så inge kul . Lade in 2 små filmsnuttar från vårt husoch mina
mc, Tuk tuk, garage blev bara en massa skit kommentarer, så därför görjag inte sånt mer. Har mycket foton, film .men nä
 
@Boa52 Är det du?
Ta bort dig från dude så slipper du se trådarna.

Åk till Thailand och skapa en reseråd.

Nej det är INTE Boa som skriver.

Bara tycker att man ibland tröttnar på det eviga snacket om kriget i Ukraina och nu palestina-Israel konflikten.

Jag tycker att tidningarnas nyheter om detta borde räcka.

Och jag vet man kan undvika dom trådar man inte gillar.

BTT
 
De flesta kan nu ta rätt på vad som händer i Thailand på andra säkrare sätt än forum.

Fakta är en färskvara men annars finns sökfunktionen och massor av tidigare trådar som handlar om det mesta vad gäller Thailand.
Forumet har ett stort arkiv om du saknar något.
Tyvärr så flyttas de flesta intressanta trådar till det dolda forumet som inte alla ser och om TS har fått svar på sin fråga så raderas även tråden. Det gör att sökfunktionen har begränsad funktionalitet tyvärr.

Men annars är det bara att söka info om det aktuella i Thailand!
 
Tyvärr så flyttas de flesta intressanta trådar till det dolda forumet som inte alla ser och om TS har fått svar på sin fråga så raderas även tråden. Det gör att sökfunktionen har begränsad funktionalitet tyvärr.

Men annars är det bara att söka info om det aktuella i Thailand!
Trådar flyttas när det glider in på politik eller ämnen som inte passar i det öppna, exempelvis barsnack. Vad gäller det senare är trådstartaren inte oskyldig. Politik flyttas för att man skall slippa läsa genom att hålla den tavlan avaktiverad. Behövs ingen Einstein för att fatta det.

Det är således upp till medlemmarna själva att inte dra in politik och barsnack t ex i trådarna, då blir det så här. Vi har annat att göra än att rensa bort otillåtna inlägg, då blir hela tråden flyttad istället. Om det gäller ett intressant ämne och om jag har tid händer det att jag skapar en ny tråd med detta ämne. Men det är tidskrävande, särskilt om många inlägg behöver flyttas.
 
Trådar flyttas när det glider in på politik eller ämnen som inte passar i det öppna, exempelvis barsnack. Vad gäller det senare är trådstartaren inte oskyldig. Politik flyttas för att man skall slippa läsa genom att hålla den tavlan avaktiverad. Behövs ingen Einstein för att fatta det.

Det är således upp till medlemmarna själva att inte dra in politik och barsnack t ex i trådarna, då blir det så här. Vi har annat att göra än att rensa bort otillåtna inlägg, då blir hela tråden flyttad istället. Om det gäller ett intressant ämne och om jag har tid händer det att jag skapar en ny tråd med detta ämne. Men det är tidskrävande, särskilt om många inlägg behöver flyttas.
Du tror inte att medlemmarna själva kan hoppa över det dom inte vill läsa, Det tror jag dom är vuxna människor men du tror inte det
 
Trådar flyttas när det glider in på politik eller ämnen som inte passar i det öppna, exempelvis barsnack. Vad gäller det senare är trådstartaren inte oskyldig. Politik flyttas för att man skall slippa läsa genom att hålla den tavlan avaktiverad. Behövs ingen Einstein för att fatta det.

Det är således upp till medlemmarna själva att inte dra in politik och barsnack t ex i trådarna, då blir det så här. Vi har annat att göra än att rensa bort otillåtna inlägg, då blir hela tråden flyttad istället. Om det gäller ett intressant ämne och om jag har tid händer det att jag skapar en ny tråd med detta ämne. Men det är tidskrävande, särskilt om många inlägg behöver flyttas.
Jag pratar iof inte om Politik. Eller Barsnack.

Ett nytt exempel är tråden om vilka och hur mycket medicin man får ta med en i Thailand. Den innehöll mycket värdefull information för forumet.
 
Du tror inte att medlemmarna själva kan hoppa över det dom inte vill läsa, Det tror jag dom är vuxna människor men du tror inte det
Det är ju bevisat många gånger att en del har väldigt svårt med just den biten. Du kan kanske men långt ifrån alla. Och jodå, jag vet att dom är vuxna men alla uppträder inte så alla gånger.

Vad gäller trådar som flyttas till Dude görs detta för att vissa ämnen helt enkelt inte får finnas i det öppna eftersom barn kan läsa. Då kan forumägaren, dvs @Kycklingen , straffas. Och det vill åtminstone inte jag och förhoppningsvis ingen annan heller.
 
Det är helt klart inte mej det är broder som skriver, LÄS. Har försökt förut att skriva mina reseberättelser från Thai inte här
men på MPR, samma gubbar här blir bara skit av alting så inge kul . Lade in 2 små filmsnuttar från vårt husoch mina
mc, Tuk tuk, garage blev bara en massa skit kommentarer, så därför görjag inte sånt mer. Har mycket foton, film .men nä
You don't say!
 
Vad borde det heta tycker du? Barsnack.nu :)

Tycker Berralund förklarat det hela bra i tråden.

Jag visste faktiskt inte om att kycklingen kan bli straffad för ex diskussioner om narkotiska preparat eller olämpliga sk snuskiga inlägg.

Då är ju Dude en bra avdelning att lägga över sådana inlägg.

Sen med handen på hjärtat kan jag förstå att brist på intressanta ämnen om det thailändska givetvis dyker upp.

Sorgligt när trådar om krig ska dominera ett forum men nu är ju tyvärr situationen i världen på ett sådant sätt så man förstår ju att många vill skriva av sig om eländet.

BTT
 
De flesta kan nu ta rätt på vad som händer i Thailand på andra säkrare sätt än forum.

Fakta är en färskvara men annars finns sökfunktionen och massor av tidigare trådar som handlar om det mesta vad gäller Thailand.
Forumet har ett stort arkiv om du saknar något.
Och det kan man inte med politik och krig som inte berör Thailand?
 
Trådar flyttas när det glider in på politik eller ämnen som inte passar i det öppna, exempelvis barsnack. Vad gäller det senare är trådstartaren inte oskyldig. Politik flyttas för att man skall slippa läsa genom att hålla den tavlan avaktiverad. Behövs ingen Einstein för att fatta det.

Det är således upp till medlemmarna själva att inte dra in politik och barsnack t ex i trådarna, då blir det så här. Vi har annat att göra än att rensa bort otillåtna inlägg, då blir hela tråden flyttad istället. Om det gäller ett intressant ämne och om jag har tid händer det att jag skapar en ny tråd med detta ämne. Men det är tidskrävande, särskilt om många inlägg behöver flyttas.
Men tänk om trådar med politik och krig som inte berör Thailand förbjöds så kanske medlemmarna skrev om något trevligt i stället, nu har ju de trådarna mer eller mindre tagit över forumet.
 
Det är ju bevisat många gånger att en del har väldigt svårt med just den biten. Du kan kanske men långt ifrån alla. Och jodå, jag vet att dom är vuxna men alla uppträder inte så alla gånger.

Vad gäller trådar som flyttas till Dude görs detta för att vissa ämnen helt enkelt inte får finnas i det öppna eftersom barn kan läsa. Då kan forumägaren, dvs @Kycklingen , straffas. Och det vill åtminstone inte jag och förhoppningsvis ingen annan heller.
Varför inte lägga alla trådar i Dude om det är riskfritt från övervakning och hur vet man att inte barn läser Dudetrådarna? Det finns nog ingen som vill vare sig @Kycklingen eller er andra illa som orkar hålla reda på oss andra upprorsmakare.
 
Och det kan man inte med politik och krig som inte berör Thailand?
Vilka trådar och ämnen som som ska finnas på detta forum bestämmer admin.
Du kan skicka pm direkt dit med dina synpunkter.

Även avaktivera Politiken och Dude så slipper du må dåligt.

Finns en tråd om politik i Thailand för dig.
 
Vilka trådar och ämnen som som ska finnas på detta forum bestämmer admin.
Du kan skicka pm direkt dit med dina synpunkter.

Även avaktivera Politiken och Dude så slipper du må dåligt.

Finns en tråd om politik i Thailand för dig.
Nä jag tänker inte skicka några pm.

Jag mår alldeles utmärkt men det är nog andra som mår dåligt när det ska gnällas om politik och krig i ett forum som handlar om Thailand.

Det finns säkert forum om Filippinerna för dig.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp