Thaisnack???

 
Nä jag tänker inte skicka några pm.

Jag mår alldeles utmärkt men det är nog andra som mår dåligt när det ska gnällas om politik och krig i ett forum som handlar om Thailand.

Det finns säkert forum om Filippinerna för dig.
Nu skall vi inte drabbas av dåligt humör så här på lördagen. Man kan enkelt avaktivera politiktavlan under sin profil, den möjligheten finns eftersom alla inte är intresserade. Men vill man delta i sådana diskussioner finns en sådan funktion.
 
Nä jag tänker inte skicka några pm.

Jag mår alldeles utmärkt men det är nog andra som mår dåligt när det ska gnällas om politik och krig i ett forum som handlar om Thailand.

Det finns säkert forum om Filippinerna för dig.
Det är i stort sett bara du som gäller.
Politik och krig behöver man inte läsa.

Var står det att forumet bara ska handla just om Thailand?

Ja det finns några bra reseforum i Filippinerna som jag är medlem i och postar bilder regelbundet.
 
Det är i stort sett bara du som gäller.
Politik och krig behöver man inte läsa.

Var står det att forumet bara ska handla just om Thailand?

Ja det finns några bra reseforum i Filippinerna som jag är medlem i och postar bilder regelbundet.
Nu tycker jag inte att @stef@n gnäller, han har rätt att diskutera och ha synpunkter som alla andra. Det fria ordet alltså!
 
Det är i stort sett bara du som gäller.
Politik och krig behöver man inte läsa.

Var står det att forumet bara ska handla just om Thailand?

Ja det finns några bra reseforum i Filippinerna som jag är medlem i och postar bilder regelbundet.
Hade jag kommit som ny medlem till Thaisnack så hade jag nog förväntat mig att det skulle snackas Thailand.
 
Det är i stort sett bara du som gäller.
Politik och krig behöver man inte läsa.

Var står det att forumet bara ska handla just om Thailand?

Ja det finns några bra reseforum i Filippinerna som jag är medlem i och postar bilder regelbundet.
Och du gnäller inte menar du :laugh2:

Jag trodde att Thaisnack var ett forum som handlar om Thailand.
 
Nu kanske du förstår att TS inte är ett forum som enbart handlar om Thailand.

Det är inte många medlemmar som bor i Thailand av totala antalet.
Inte många som snackar Thailand heller.

Thai ölen smakar utmärkt på stranden i Thailand idag.

16996905711688241982963324378619.jpg
 
Forumregler och moderering i all ära men i slutändan är det vi medlemmar som startar trådar och skriver inlägg. Det blir ju inte med automatik fler trådar och inlägg om Thailand för att man förbjuder andra ämnen, om än procentuellt fler. Jag vill också se fler trådar och inlägg som är Thairelaterade men kan inte skylla på någon annan än mig själv.
 
Eller göra Broder tillages och införa en spärr :laugh2: , har du inget bevis på att du varit i Thailand inom 2,5år så blir du automatiskt bannad och kan bara läsa. Då kommer fokus automatiskt bli mera Thailands upplevelser.
 
Forumregler och moderering i all ära men i slutändan är det vi medlemmar som startar trådar och skriver inlägg. Det blir ju inte med automatik fler trådar och inlägg om Thailand för att man förbjuder andra ämnen, om än procentuellt fler. Jag vill också se fler trådar och inlägg som är Thairelaterade men kan inte skylla på någon annan än mig själv.
Håller med om det du skriver men tycker inte att hela tiden behövs fler trådar som är Thairelaterade.
Arkivet är fullt .

Finns passande trådar som ingen har skrivit i på länge som kan väckas till liv igen.
Det är ju nästan samma tema hela tiden som kommer igen.
Resor, flygbiljetter, olika visum, familj, växla pengar, hälsa, thaimat, thaipolitik, öppna konto, ta körkort, köpa hus och lägenheter, pensioner, bilder, natur, kultur, tempel, stränder, kineser, ryssar och barliv som exempel.

Det är ändå bara aktiva medlemmar som är motorn.
 
Håller med om det du skriver men tycker inte att hela tiden behövs fler trådar som är Thairelaterade.
Arkivet är fullt .

Finns passande trådar som ingen har skrivit i på länge som kan väckas till liv igen.
Det är ju nästan samma tema hela tiden som kommer igen.
Resor, flygbiljetter, olika visum, familj, växla pengar, hälsa, thaimat, thaipolitik, öppna konto, ta körkort, köpa hus och lägenheter, pensioner, bilder, natur, kultur, tempel, stränder, kineser, ryssar och barliv som exempel.

Det är ändå bara aktiva medlemmar som är motorn.
Du har rätt men för att få nya medlemmar måste saker om Thai skrivas, Du jag och många flera har läst och rest i Thai men det är vi det.
In med nya gubbar som har andra intressen i Thai Nu är det samma gubbar samma inlägg hela tiden , nä in med nytt folk
 
Du har rätt men för att få nya medlemmar måste saker om Thai skrivas, Du jag och många flera har läst och rest i Thai men det är vi det.
In med nya gubbar som har andra intressen i Thai Nu är det samma gubbar samma inlägg hela tiden , nä in med nytt folk
Gissar att antalet medlemmar ökat med 20-25% på senaste året och vi är nu över tusen.
Några nya startar en tråd som dom vill få svar på men sen dör det ut.

Antalet som skriver är för få men de som läser är betydligt fler.
Edit
Ser nu över 1200 medlemmar och nästan tiotusen trådar.
 
Gissar att antalet medlemmar ökat med 20-25% på senaste året och vi är nu över tusen.
Några nya startar en tråd som dom vill få svar på men sen dör det ut.

Antalet som skriver är för få men de som läser är betydligt fler.
Edit
Ser nu över 1200 medlemmar och nästan tiotusen trådar.
Hur många skriver varje timme, Du, Il fiskarn Pan pan när han är nyckter, det är inte många fler. En fråga ni som skriver här och facebook
och andra forum hur har ni tid
 
Eller göra Broder tillages och införa en spärr :laugh2: , har du inget bevis på att du varit i Thailand inom 2,5år så blir du automatiskt bannad och kan bara läsa. Då kommer fokus automatiskt bli mera Thailands upplevelser.
Då skulle det INTE bli många kvar......

Det är många som hänger kvar här för de vill minnas Thailand där de var förr en svunnen tid. Och kommentera lite om hur det var, förr....
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp