Vad ska ni göra under sommarlovet och semestern i år?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Själv ska jag spara lite semester för att kunna åka till Thailand i höst. Då har man något att se fram emot. Men en kortare tur i det vackra Sverige hinner jag nog med under sommaren.

Inte bestämt ännu, blir kanske bara landet ... skulle behöva lägga om taket där!

Det blir sem i Sverige plus 2v i Spanien, sen tillbaka hem till Thailand.
Vart i Spanien? Var i Barcelona för några år sen var så mycket kriminalitet så dit åker jag nog aldrig igen till den stan plus att Eng. Var sämre än här inte ens turistbyrån förstod Eng.
Men är ju bättre på turistorterna, Mallorca tyckte jag var fint men är ju så länge sen så ser nog annorlunda ut idag.

Håller oss nog här hemma i Thailand och en semestertripp till Mahasarakham nån vecka i Augusti ;)

Hade ju tänkt åka till Sverige men lusten infinner sig inte ingenting med Sverige som lockar för tillfället.

Funderar på om vi kanske skulle ta en kryssning i December, Bangkok-Kuala Lumpur-Singapore-Hongkong-Taiwan nån sån rutt tror jag Star Cruises har.
Så vi tar vår semester tripp då ;)

Håller oss nog här hemma i Thailand och en semestertripp till Mahasarakham nån vecka i Augusti ;)

Hade ju tänkt åka till Sverige men lusten infinner sig inte ingenting med Sverige som lockar för tillfället.

Funderar på om vi kanske skulle ta en kryssning i December, Bangkok-Kuala Lumpur-Singapore-Hongkong-Taiwan nån sån rutt tror jag Star Cruises har.
Kryssning, hmm... det blir inget sådant för min del. Tycker jag vill hålla mig på land när jag är ledig.

Då är du tydligen på jobbet när jag kommer ner 20 juli, vi har ev tänkt ta några dagar i Pattaya eller Hua Hin då. Avkoppling och ungarna kan få doppa sig i havet.

Ska du åka bor när du är ledig, får du aldrig nog ;) ?

Kryssning, hmm... det blir inget sådant för min del. Tycker jag vill hålla mig på land när jag är ledig.

Då är du tydligen på jobbet när jag kommer ner 20 juli, vi har ev tänkt ta några dagar i Pattaya eller Hua Hin då. Avkoppling och ungarna kan få doppa sig i havet.
Ja jag mönstrar på 20 Juli.

Slutet av juli blir det Arjeplog
DSC_0192.JPG
, hur läge beror på vädret.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp