Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad ska ni göra under sommarlovet och semestern i år?
Själv ska jag spara lite semester för att kunna åka till Thailand i höst. Då har man något att se fram emot. Men en kortare tur i det vackra Sverige hinner jag nog med under sommaren.
Vart i Spanien? Var i Barcelona för några år sen var så mycket kriminalitet så dit åker jag nog aldrig igen till den stan plus att Eng. Var sämre än här inte ens turistbyrån förstod Eng.
Men är ju bättre på turistorterna, Mallorca tyckte jag var fint men är ju så länge sen så ser nog annorlunda ut idag.
Håller oss nog här hemma i Thailand och en semestertripp till Mahasarakham nån vecka i Augusti
Hade ju tänkt åka till Sverige men lusten infinner sig inte ingenting med Sverige som lockar för tillfället.
Funderar på om vi kanske skulle ta en kryssning i December, Bangkok-Kuala Lumpur-Singapore-Hongkong-Taiwan nån sån rutt tror jag Star Cruises har.
Så vi tar vår semester tripp då
Håller oss nog här hemma i Thailand och en semestertripp till Mahasarakham nån vecka i Augusti
Hade ju tänkt åka till Sverige men lusten infinner sig inte ingenting med Sverige som lockar för tillfället.
Funderar på om vi kanske skulle ta en kryssning i December, Bangkok-Kuala Lumpur-Singapore-Hongkong-Taiwan nån sån rutt tror jag Star Cruises har.
Kryssning, hmm... det blir inget sådant för min del. Tycker jag vill hålla mig på land när jag är ledig.
Då är du tydligen på jobbet när jag kommer ner 20 juli, vi har ev tänkt ta några dagar i Pattaya eller Hua Hin då. Avkoppling och ungarna kan få doppa sig i havet.
Kryssning, hmm... det blir inget sådant för min del. Tycker jag vill hålla mig på land när jag är ledig.
Då är du tydligen på jobbet när jag kommer ner 20 juli, vi har ev tänkt ta några dagar i Pattaya eller Hua Hin då. Avkoppling och ungarna kan få doppa sig i havet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.