Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På snabbköpet fastnade jag för ett tyskt öl till specialpris, 33 cl sexpack för motsvarande ca 41 SEK.
Alkoholstyrkan 7,2% känns nu när det börjar bli varmt!
På snabbköpet fastnade jag för ett tyskt öl till specialpris, 33 cl sexpack för motsvarande ca 41 SEK.
Alkoholstyrkan 7,2% känns nu när det börjar bli varmt!
Är det fram till 6:e Maj, då kan man väl rösta i annan amphoe än folkbokförd med?
Skall jag säga till frugan, kompisar till henne sa att försent måste rösta i hem amphoe nu.
Kanske hon kan göra det den 6:te då och sen köra hem om måste göras där.
"Vilken ÖL dricker ni" är ju frågan som ställdes i forumtråden och efter idogt letande och tänkande med mina två omkring flytande gråa celler(En för hö.sida & en för vä.sida.)i spinalvätskan, så blir svaret detta :
En kall öl är den godaste och utan is om man nu skulle finna sig själv på varmare breddgrader...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.