Damerne her jobber som strand-selgere og mandag er det stille dag på stranden , då tar dei seg fri , og då lager dei til god mat som vi spleiser på 60 Baht for maten og 60 baht for en stor Chang eller Leo . Her har vi det triveleg og ingen som bråker eller kjefter , trivlige damer å ta en fest med .. Så ein dag fikk jeg melding på Facebook ,fra en norbagg som hadde vert 10 år i Thailand og aldrig vert på privatfest med Thaidamer . Jeg forklarer han att han kan ta Bahtbuss fra Pattaya til Bangsaen, men de ville han ikke , han tok taxi , og når han kom , bad jeg han få seg Hotel , dei koster fra 500 Baht og oppover , Han kom i 4 tiden på ettermidagen , og sette seg til steinbordet og ville ha öl , Her har mange en skikk att dei har is i glasset , då varer det lengre og dei blir ikke så full . De ville han ikke ha ,Til klokken 8 så hadde han drokke 7 store Chang , Så då var han godt full ,og ville ha nöklane til huset mitt .Jeg sa du har no hotel du skal bu på , men han hadde ikke bestilt hotell ,han trudde han kunne bu hos meg , Han hadde gitt 500 Baht til ei dama som tok pengane som betaling for öl og mat . Men han påsto att han hadde betalt for FI**A og det skulle han ha , Då tok to av damerna her han i mellom seg OG leia han til Bangsaen Beach ca 100 meter , No fikk jeg grei beskjed ikke flere faranger til festane våre .