Å starte en ny tilverelse i Thailand + -

Når jeg reklamera for baht-bussen på forskjellige Thai-forum , blir jeg mobba .for dei fleste faranger tar taxi hvor dei skall . Men det går Baht-buss både nord og sör for Pattaya . Det er mye meir sosialt å ta en baht-buss ,her er folk å preike med , en til å sitta og leina i en Taxi , og så koster det penger å ta en Taxi .Jeg og kjerringen reiser som oftest i sammen ,og samtalene på bussen ,

P1100804.webp

Når jeg reklamera for baht-bussen på forskjellige Thai-forum , blir jeg mobba .for dei fleste faranger tar taxi hvor dei skall . Men det går Baht-buss både nord og sör for Pattaya . Det er mye meir sosialt å ta en baht-buss ,her er folk å preike med , en til å sitta og leina i en Taxi , og så koster det penger å ta en Taxi .Jeg og kjerringen reiser som oftest i sammen ,og samtalene på bussen ,

P1100804.JPG
Brukar ta bilen. Går inga "bahtbussar" här. Förstår ända att du blir mobbad för du tror folk inte kan tänka själva. Dessutom pratar som om du vet allt om thailand men du vet inte ens ordet för "bahtbuss" på thai

P1100804.JPG
Jag behöver ingen bathbus, jag kör MC

Över allt dygnet runt. Det var en bra norgehistoria. :cool:
Dom går ofta men lite olika tider imellan, på beachroad och 2nd road Pattaya som tillhör så är det väl 10 sek max mellan 2 bahttaxi.
Sukhumvith kan det säkert ligga på 5 min i provinsen dagtid iaf så passerar en vit som dom som går där är.
Pattaya finns inga tuktuk, är bahttaxi och moppe.

Her er jeg i Bangkok , og ser en Tok -tok sjåfør i dype tanker , Så jeg sier ett vænlig ord og eitt lite smil , så får jeg ett strålande smil til bake som er medisin for kroppen og sjela mi. Her i Thailand treffer du på mange vennlige mennisker med eitt smil , Dette hjelper godt på humøret mitt .og dagen er redda , Så Land of smile , som dei kaller Thailand er fantastisk . Jeg tenker på mange damer i kalde nord , som baksnakker Thaidamerna ,Men det er bedre dei koster for sin egen dør , Jeg tenker på i Norge,der ett stort antal av damerna går på Valium og Lykkepillen for å komme i gjennom dagen . Det har stått flere ganger i norske aviser om att forbruket bare øker ,

g5.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp