Å starte en ny tilverelse i Thailand + -

Det er mange som klager på Thai smilet , men dei smiler uten piller , Og når mange norske damer blander alkehol og piller , så er det ikke alle som har kontroll over hva dei gjør .

P1160564.webp

P1160566.webp

Her er jeg i Bangkok , og ser en Tok -tok sjåfør i dype tanker , Så jeg sier ett vænlig ord og eitt lite smil , så får jeg ett strålande smil til bake som er medisin for kroppen og sjela mi. Her i Thailand treffer du på mange vennlige mennisker med eitt smil , Dette hjelper godt på humøret mitt .og dagen er redda , Så Land of smile , som dei kaller Thailand er fantastisk . Jeg tenker på mange damer i kalde nord , som baksnakker Thaidamerna ,Men det er bedre dei koster for sin egen dør , Jeg tenker på i Norge,der ett stort antal av damerna går på Valium og Lykkepillen for å komme i gjennom dagen . Det har stått flere ganger i norske aviser om att forbruket bare øker ,

g5.jpg
Ja, du har så rätt , I Thailand finns ingen avund mot andra , ingen som baksnackar, alla älskar varandra och inga drogmissbrukare som går på droger , Underbar fantasi ;) :thumbsup:

Det er mange som klager på Thai smilet , men dei smiler uten piller , Og når mange norske damer blander alkehol og piller , så er det ikke alle som har kontroll over hva dei gjør .

P1160564.JPG

P1160566.JPG

Det ökar tyvärr globalt och även härnere.
Ibland tänker jag just på LOS, Land Of Smile fast häromkring har ju fortfarande 80% mask på så sällan man ser smile sedan Covid kom.
Maskbärande minskar och thailändskor är ju som tur är världsmästare på att smajla med ögonen, får trösta sig med det.

/ SatanG

Bjud in en Svensk nästa gång istället så blir damerna glada.
Jeg må fortelle om en svenske som har vert her , han er kjent på flere svenske Thai forum fra tidligere av , Og han har sete i Riksdagen i Sverige . Han ba om å få telefon ,nr mitt for flere år siden , Så en dag mellom jul og nyttår ringte han og ville treffa meg på en Dansk Restaurant her i Bangsaen . Jeg mötte opp til avtalt tid , og venta i flere timer , så ringde jeg til han , Den som tok telefonen var så full att jeg forstoikke ett ord hva han sa , så jeg bare la på . Og tenkte ikke mer på han för det hadde godt ett år , då hadde jeg og kjerringen vert på besök hos Thai naboen på mye god mat og mange öl , og gjekk hjem i 23,00 tiden og la meg i sengen ,jeg snorker litt når jeg har drukke mange öl , så kjerringen la seg på ett rom bak i huset , så ho ikke hörte kor jeg snorka . Morgoenen etter sto flere kjerringer i sammen og prata , Dei fortalte meg att det hadde vert ein farang her , med eitt meter langt og kjukt armerings-jern og slått i porten min og skreke for full hals på meg ca litt over kl 24,00 . Ei eldre dame som bur her , som snakker litt engelsk , ba han komme i gjen i morgen , Han blei forbanna og slo etter henne med armeringsjernet , og skjelte ho ut , Då ringte ho polisen , som kom etter noen minutter .Han var like agrisiv på polisen og slo med armeringsjernet , Polisen trekte pikstolen i mot han , då slepte han armeringsjernet i bakken. og polisen for med han , Når jeg ser på telefonen min så hadde han ringt nermere 15 ganger den kvelden , mens jeg var på fest hos grannen. Jeg skjekka både på Facebook og Thai forum i over eitt halvt år . Han var taus , ingen lyd . Så jeg trur han fikk gratis opphald på Hilton Bangkok , og så utvist av Thailand ,

Damerne her jobber som strand-selgere og mandag er det stille dag på stranden , då tar dei seg fri , og då lager dei til god mat som vi spleiser på 60 Baht for maten og 60 baht for en stor Chang eller Leo . Her har vi det triveleg og ingen som bråker eller kjefter , trivlige damer å ta en fest med .. Så ein dag fikk jeg melding på Facebook ,fra en norbagg som hadde vert 10 år i Thailand og aldrig vert på privatfest med Thaidamer . Jeg forklarer han att han kan ta Bahtbuss fra Pattaya til Bangsaen, men de ville han ikke , han tok taxi , og når han kom , bad jeg han få seg Hotel , dei koster fra 500 Baht og oppover , Han kom i 4 tiden på ettermidagen , og sette seg til steinbordet og ville ha öl , Her har mange en skikk att dei har is i glasset , då varer det lengre og dei blir ikke så full . De ville han ikke ha ,Til klokken 8 så hadde han drokke 7 store Chang , Så då var han godt full ,og ville ha nöklane til huset mitt .Jeg sa du har no hotel du skal bu på , men han hadde ikke bestilt hotell ,han trudde han kunne bu hos meg , Han hadde gitt 500 Baht til ei dama som tok pengane som betaling for öl og mat . Men han påsto att han hadde betalt for FI**A og det skulle han ha , Då tok to av damerna her han i mellom seg OG leia han til Bangsaen Beach ca 100 meter , No fikk jeg grei beskjed ikke flere faranger til festane våre .

P1140374.webp

P1140371.webp

Damerne her jobber som strand-selgere og mandag er det stille dag på stranden , då tar dei seg fri , og då lager dei til god mat som vi spleiser på 60 Baht for maten og 60 baht for en stor Chang eller Leo . Her har vi det triveleg og ingen som bråker eller kjefter , trivlige damer å ta en fest med .. Så ein dag fikk jeg melding på Facebook ,fra en norbagg som hadde vert 10 år i Thailand og aldrig vert på privatfest med Thaidamer . Jeg forklarer han att han kan ta Bahtbuss fra Pattaya til Bangsaen, men de ville han ikke , han tok taxi , og når han kom , bad jeg han få seg Hotel , dei koster fra 500 Baht og oppover , Han kom i 4 tiden på ettermidagen , og sette seg til steinbordet og ville ha öl , Her har mange en skikk att dei har is i glasset , då varer det lengre og dei blir ikke så full . De ville han ikke ha ,Til klokken 8 så hadde han drokke 7 store Chang , Så då var han godt full ,og ville ha nöklane til huset mitt .Jeg sa du har no hotel du skal bu på , men han hadde ikke bestilt hotell ,han trudde han kunne bu hos meg , Han hadde gitt 500 Baht til ei dama som tok pengane som betaling for öl og mat . Men han påsto att han hadde betalt for FI**A og det skulle han ha , Då tok to av damerna her han i mellom seg OG leia han til Bangsaen Beach ca 100 meter , No fikk jeg grei beskjed ikke flere faranger til festane våre .

P1140374.jpg

P1140371.jpg
Her ser dere noen av damerna som er strandselgeere , og tjener gode penger , Dei har 100 sokkerspin med seg og 100 flekter til barna , det selger ho ut på en föremiddag for 20 baht stykk , Og det blir 4000 Baht , men ho må betala halvparten til dei som produkserer , så ho tjener 2000 baht på 4 timer ,

P1130165.webp

P1130163.webp

Her ser dere noen av damerna som er strandselgeere , og tjener gode penger , Dei har 100 sokkerspin med seg og 100 flekter til barna , det selger ho ut på en föremiddag for 20 baht stykk , Og det blir 4000 Baht , men ho må betala halvparten til dei som produkserer , så ho tjener 2000 baht på 4 timer ,

P1130165.JPG

P1130163.JPG
Har du alla dina inlägg sparade på datorn eller för du klistrar in alla inlägg om och om igen?
Samma inlägg samma bilder som förra året, året innan det och året innan det.
Dom är identiska och du har ju postat allt innan, har du inget från nu hur det är där nere i år som du inte redan har skrivit och postat 3 gånger innan?

Har du alla dina inlägg sparade på datorn eller för du klistrar in alla inlägg om och om igen?
Samma inlägg samma bilder som förra året, året innan det och året innan det.
Dom är identiska och du har ju postat allt innan, har du inget från nu hur det är där nere i år som du inte redan har skrivit och postat 3 gånger innan?
Ikke ett ord om Thaidamerna er flinke og tjener penger , er det ett ömt punkt att en Thai-dame jobber og er flinke . Att jeg er gammel og senil og glömmer litt , det veit jeg ,det er noe som fölger med alderdommen

Ikke ett ord om Thaidamerna er flinke og tjener penger , er det ett ömt punkt att en Thai-dame jobber og er flinke . Att jeg er gammel og senil og glömmer litt , det veit jeg ,det er noe som fölger med alderdommen
Var inte det som var frågan, undrade om du inte har några inlägg om livet i Baeng-Saen idag för det verkar som du tar copy paste, för identiska inlägg har du lagt upp redan i dina trådar inte liknande utan exakt samma.
Hade vart kul se foton och bilder från idag efter pandemin med.

Her i Bangsaen var det mye Chines damer på ett Hotel her. Mange var god i Engelsk , og jeg preika med dei , Og dei fortalte om China og all forurensingen som er der , Begge to var enker og dei savna en mann som kune vera med dei på reiser rundt i verden , Her var det nesten eitt frieri , men jeg fortalte att jeg var gift , Og jeg tenkte etterpå China kjerringane dei var meir alvårlig i blikket lite smil . Og en Thai smiler både med munn og öyner ,og på en Thaidame skall det ingen ting för latteren kommer ,

P1040140.webp

Hej

Ger dig lite rätt där, många falanger verkar prioritera umgänge med egna landsmän i Thailand, det går ofta trögt med integrationen och många lever nog i något av en bubbla.

Mvh isan lover
Jeg har ikke vilja byta med dei som oppsöker lansmenn , og dei fleste måtes i en Bar ,der dei drikker heile dagen . Då liker jeg bedre drikkekulturen til en Thai med is i glasset , der dei sitter med ei fl. LEO i flere timer , med is i glasset . Og ingen baksnakking om eine personen ikke er der ,

P1060950.webp

Her er jeg i Bangkok , og ser en Tok -tok sjåfør i dype tanker , Så jeg sier ett vænlig ord og eitt lite smil , så får jeg ett strålande smil til bake som er medisin for kroppen og sjela mi. Her i Thailand treffer du på mange vennlige mennisker med eitt smil , Dette hjelper godt på humøret mitt .og dagen er redda , Så Land of smile , som dei kaller Thailand er fantastisk . Jeg tenker på mange damer i kalde nord , som baksnakker Thaidamerna ,Men det er bedre dei koster for sin egen dør , Jeg tenker på i Norge,der ett stort antal av damerna går på Valium og Lykkepillen for å komme i gjennom dagen . Det har stått flere ganger i norske aviser om att forbruket bare øker ,

g5.jpg
Hur många gånger har jag inte träffat på dessa faranger i Pattaya som sitter vid stenbordet eller på barstolarna och mer eller mindre öser hat och förakt över kvinnorna i sina hemländer och på samma gång helgon förklarar dom thailändska kvinnorna. Det dom inte vill förstå är ju att thaitjejerna är fantastiska så länge plånboken är välfylld. När den sinar slutar leendena att komma. Du Einar som tydligen är thailandsexpert borde ju ha förstått detta.
BTT

Hur många gånger har jag inte träffat på dessa faranger i Pattaya som sitter vid stenbordet eller på barstolarna och mer eller mindre öser hat och förakt över kvinnorna i sina hemländer och på samma gång helgon förklarar dom thailändska kvinnorna. Det dom inte vill förstå är ju att thaitjejerna är fantastiska så länge plånboken är välfylld. När den sinar slutar leendena att komma. Du Einar som tydligen är thailandsexpert borde ju ha förstått detta.
BTT
Och om han behöver en ännu bättre expert så kan han ju alltid konsultera Broder :laugh2:

Och om han behöver en ännu bättre expert så kan han ju alltid konsultera Broder :laugh2:
Man märker ju på Einars inlägg att han skönmålar allt thailändskt. En riktig thailandsexpert förstår ju även dom sämre sidorna av landet för dom finns. Jag läser ju att Einar lever i en bubbla där han inte vill se eller förstå hur thailändarna egentligen ser på faranger. Ex när han skriver om att ingen pratar skit om varandra bakom ryggen. Eller att alla ler mot varandra vilket ju visar att han egentligen inte förstår hur thaiare funkar.
BTT

BTT
Har träffat på de som lever ihop med sin thaifru, men som öser förakt över henne och hennes släkt, och inte litar alls på dem. Någon som jag träffade på sa att han kunde vara hemifrån max4 dagar i sträck, lämnar han frun längre tid så börjar det hända konstiga saker runt huset, saker försvinner mm och frun vet inget. Kan nog säga att det är 50-70% av de som jag träffat och som bor i Thailand med fru som verkar hata sina fruar:rolleyes:. Var en annan som berättade att han hade ett konto i hemlandet som inte frun viste om och inte kunde komma åt, med ca 200000euro. Han "ägde" massa Rai med gummiträd och trodde frun skulle blåsa han på allt, kollade på hans FB sida för 2år sedan och då var han tillbaka i hemlandet. Kan nog vara så att man "byggt" hus som frugan äger och man blir fast med fruns släkt som man inte trivs med, och att pengarna inte räcker till någon omstart på annat ställe. Är en av orsak till att jag undviker andra utlänningar i thailand, för att slippa höra deras gnäll.

BTT
Har du dårlig humör i dag ,jeg tror du hadde trengt noen lykkepiller på humöret ditt , For når du har dårlig humör og lippa henger ned , så smiler ingen Thai-dame til deg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp