Äldre eller yngre

Äldre eller yngre

• Äldre

Röster: 2 10.0%
  • Yngre

Röster: 18 90.0%

• Totala väljare
    20

Tack Pepsi , det var ungefär som om du beskrev min hustru , hon fyller 50 i April nästa år ,, jämföra med jämnåriga skandinaviska ,, 555555Löjligt ,går bara inte , då får jag gå ner till Gymet och kika på vältränade 30 åringar , där passar hon in .... Underbart fin , men Thai med allt vad det innebär , både positivt och negativt ;)

Tack Pepsi , det var ungefär som om du beskrev min hustru , hon fyller 50 i April nästa år ,, jämföra med jämnåriga skandinaviska ,, 555555Löjligt ,går bara inte , då får jag gå ner till Gymet och kika på vältränade 30 åringar , där passar hon in .... Underbart fin , men Thai med allt vad det innebär , både positivt och negativt ;)
Samma med min sambo. Hon arbetar med hårt kroppsarbete på min inrådan. Är 40 men ser ut som 20, men finne med allt vad det innebär , både positivt och negativt... men ojdå nu blev det fel. Hon är ju Skandinavisk!

Samma med min sambo. Hon arbetar med hårt kroppsarbete på min inrådan. Är 40 men ser ut som 20, men finne med allt vad det innebär , både positivt och negativt... men ojdå nu blev det fel. Hon är ju Skandinavisk!
Ja fel blev det för Finland tillhör inte skandinavien, dom tillhör Norden men det är inte samma sak ;)

555555 @brt666 ! Alla "svenskar" eller Skandinavier är inte samma... ;) Men har själv varit gift med en finska/svensk, och har 4 barn med henne.
Men faaaan vilket humör.. :mad: Det kända finska temperamentet.. ;);) Aldrig mer.... Minsta fis på tvären så exploderar en finne eller svensk... :eek::eek:
Och av någon anledning har de alltid "huvudvärk" mm.. ;););)

Det sjuka humöret har inte min Thailändska fru... Vi vaknar med ett glatt leende varje dag.. Är alltid snälla och omtänksamma mot varandra... :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Ömsesidig respekt för varandra varje dag.. Ödmjuka och omtanke varje dag!! :wai::wai::wai::wai:
Och så är hon såååå förbannat snygg!!! :p:p:p Och framför allt ingen liten omogen tjej på 20 bast... Hon vet vad hon vill... :wai::wai::wai:

Har levt med en Finska i 17 år samt har en son med henne , bra folk , dock lite för melankoliska för mitt sinnelag:)

Jag gillar lammkött!
Jag är 30% äldre än gumman min.
Allt är väl relativt?? Om du är 50 år så är din tjej/pojkvän ca 38 år... Inget konstigt..
Men om du är 20 år så är din tjej/pojkvän ca 15 år... Lammkött… :p

Men om man är 65 år och tjejen 25... då är man 160% äldre än tjejen/pojkvännen...
Jag är 55 år och "tanten" 50 år... då blir det att jag är 10 % äldre... ;);)

Att räkna procent kan bli lite fel... Om du inte är duktig på matte... :wai::wai::wai:

Har levt med en Finska i 17 år samt har en son med henne , bra folk , dock lite för melankoliska för mitt sinnelag:)
Nu kör den med bred pensel, alla finnar är inte si eller så utan är som folk för det mesta. Däremot är humor annorlunda, liknar lite på den engelska tycker jag. Tror jag känner fler än du och det finns alla sorter o_O

Nu kör den med bred pensel, alla finnar är inte si eller så utan är som folk för det mesta. Däremot är humor annorlunda, liknar lite på den engelska tycker jag. Tror jag känner fler än du och det finns alla sorter o_O
Självklart finns det olika sorter , jag gillar som jag tidigare sagt Finska folket samt landet , Men känner ganska mycket folk , mest folk i skogsbygderna , Och de har sitt eget melankoliska sätt , Finnar i storstaden är mest som andra Skandinaver ... Tycker jag ;)

Självklart finns det olika sorter , jag gillar som jag tidigare sagt Finska folket samt landet , Men känner ganska mycket folk , mest folk i skogsbygderna , Och de har sitt eget melankoliska sätt , Finnar i storstaden är mest som andra Skandinaver ... Tycker jag ;)
Har gjort några veckolånga fisketurer med finnar när jag var ung, samt sett jaktlag i farten. Det fanns inte så mycket melankoli i det gänget kan säga. Skulle nog beskriva det mera som galenskap :rolleyes:

Har gjort några veckolånga fisketurer med finnar när jag var ung, samt sett jaktlag i farten. Det fanns inte så mycket melankoli i det gänget kan säga. Skulle nog beskriva det mera som galenskap :rolleyes:
Gillar folk som är open minded, och som håller inne med stereotypa fördomar. Nice, fortsätt så:thumbsup:

Gillar folk som är open minded, och som håller inne med stereotypa fördomar. Nice, fortsätt så:thumbsup:
Jag tycker inte om varken grodor eller fiskar , Den ena luktar den andra ser äcklig ut , nä jag har inga fördomar , bara åsikter .. men vissa accepterar ju inte att andra tycker olika

Frågan är, är finnarna äldre eller yngre:p:p:Do_O
Min Finska X är 20 år yngre , inga problem med det under 17 års tid , men sen skulle det has fler ungar och det ställde inte jag upp på , så hejsan svejsan ;);) Många jag träffade i Savolax var mycket tystlåtna samt melankoliska , jag har ju inte skrivit vad jag kan se att "alla Finnar är melankoliska "ELLER ?? :):)Endast min erfarenhet av dessa Finnar

Jag tycker inte om varken grodor eller fiskar , Den ena luktar den andra ser äcklig ut , nä jag har inga fördomar , bara åsikter .. men vissa accepterar ju inte att andra tycker olika
Lika kategorisk och fördomsfull som vanligt.....

Jag "pratade" faktiskt inte med dig. Jag gillade att MrJo var en open minded människa, och då kommer du och är otrevlig mot mig. Varför?

Jag vet ju hur du framställer dig på forumet och brukar försöka låta bli att bry mig om det. Men varför du ger dig på mig här nu vet du bara själv.

Och för sakens skull, jag gillar fortfarande människor med öppet sinne.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp