Äldre eller yngre

Äldre eller yngre

• Äldre

Röster: 2 10.0%
  • Yngre

Röster: 18 90.0%

• Totala väljare
    20

Ja tror runt 40-45... ja tror aldrig jag frågade och jag träffade aldrig honom
Kanske bara hörsägen?? Men vem vet?? Det åker tydligen en hel del gamla faranger till Thailand som vill ha unga tonåringar.. Flickor och pojkar.
Såg ett TV program för ett antal år sedan om tyska gamla gubbar som åkte till Thailand för att utnyttja småflickor och pojkar för sex..
De visade att 70 åriga män kom med 11-12 åriga Thaipojkar och Thaiflickor.. De tyckte det var helt ok... :mad: Enligt dem var det ju barnen som ville... :mad: Männen hade inte gjort något fel.... Vad gör en 70 årig man med en 12 åring??? Slickar barnet glass??? hmmmm?? :eek::eek::eek:
Djävla pedofiler kallar jag det... :mad::mad::mad: Det är inte ett förhållande mellan man och kvinna.... Det är ett sjukt beteende som skall rendera till sluten vård inom psykvården... :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

Var 40 när jag träffade exet som då var 20 bast , funkade bra i 17 år , har en fin grabb ihop ,, Ser inte dessa år som nåt jag ångrar :)

Kanske bara hörsägen?? Men vem vet?? Det åker tydligen en hel del gamla faranger till Thailand som vill ha unga tonåringar.. Flickor och pojkar.
Såg ett TV program för ett antal år sedan om tyska gamla gubbar som åkte till Thailand för att utnyttja småflickor och pojkar för sex..
De visade att 70 åriga män kom med 11-12 åriga Thaipojkar och Thaiflickor.. De tyckte det var helt ok... :mad: Enligt dem var det ju barnen som ville... :mad: Männen hade inte gjort något fel.... Vad gör en 70 årig man med en 12 åring??? Slickar barnet glass??? hmmmm?? :eek::eek::eek:
Djävla pedofiler kallar jag det... :mad::mad::mad: Det är inte ett förhållande mellan man och kvinna.... Det är ett sjukt beteende som skall rendera till sluten vård inom psykvården... :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Kan bara hålla med :mad:

• Like
Reactions: BGW
Naturligtvis är det sant det jag säger. Mitt X morbror var ihop med en mycket äldre dam. Det är hennes dotter som jag pratar om. Givetvis e nåt fel när föräldrar går med på att deras barn blir ihop med peddar. Men troligtvis hade hon inte råd att ha henne hemma heller.

En arbetskollega till frugan, runt 45 år, träffade sin svenska man för 15 år sen, den svenska mannen är idag 73. Hans kropp har klappat ihop totalt, överviktig osv, för en månad sen körde han bil (inte speciellt bra iofs.), för 2 veckor sen kunde han inte gå längre, ramlade hela tiden, igår åkte han in på sjukhuset och lär aldrig mer komma hem igen. Har satt sin fru i massor med ekonomiska klister då han varit halvt senil senaste åren, öppnat mobilabb i hennes namn, fullt utbud av TV-kanaler för någon tusenlapp/månad osv.

Kul för hans fru som fortfarande är relativt ung vid 45 års ålder och sitter nu med allt ansvar med räkningar och avbetalningar osv och en gubbe på sjukhus som inte fattar någonting.

Vissa borde bli av med k*ken helt enkelt och leva som eunucker.

En arbetskollega till frugan, runt 45 år, träffade sin svenska man för 15 år sen, den svenska mannen är idag 73. Hans kropp har klappat ihop totalt, överviktig osv, för en månad sen körde han bil (inte speciellt bra iofs.), för 2 veckor sen kunde han inte gå längre, ramlade hela tiden, igår åkte han in på sjukhuset och lär aldrig mer komma hem igen. Har satt sin fru i massor med ekonomiska klister då han varit halvt senil senaste åren, öppnat mobilabb i hennes namn, fullt utbud av TV-kanaler för någon tusenlapp/månad osv.

Kul för hans fru som fortfarande är relativt ung vid 45 års ålder och sitter nu med allt ansvar med räkningar och avbetalningar osv och en gubbe på sjukhus som inte fattar någonting.

Tur att dom inte skaffade barn

Har satt sin fru i massor med ekonomiska klister då han varit halvt senil senaste åren, öppnat mobilabb i hennes namn, fullt utbud av TV-kanaler för någon tusenlapp/månad osv.

Kul för hans fru som fortfarande är relativt ung vid 45 års ålder och sitter nu med allt ansvar med räkningar och avbetalningar osv

Måste säga att det är intressant att äntligen få höra ett omvänt perspektiv. På dessa forum brukar det alltid låta tvärtom. Tjejen som satt mannen i skiten. Alla pengarna borta, familjen, spel, sprit osv... skulder till taknocken, ja då är mannen dålig.

Intressant hur det kan bli i livet.

Menade inget speciellt med inlägget. Bara en reflektion. Det är synd om alla som förs bakom ljuset oavsett om det är man eller kvinna.

Visst är det så , även vissa kvinnor kanske skulle börja använda utväxten de har mellan axlarna ;)

Visst är det så , även vissa kvinnor kanske skulle börja använda utväxten de har mellan axlarna ;)

Hej

Så är det naturligtvis, men det tänket är nog en lyx i länder med extremt stora klyftor och en stor majoritet av fattiga, har genom åren mött många tjejer och kvinnor som i ren desperation och hopplöshet har varit beredda att gifta sig med första bästa falang, detta oavsett ålder, utseende, vikt och uppförande, han är deras enda chans till ett bättre liv för föräldrar och inte sällan egna barn utan framtid.

Låter lite krasst och negativt men så är det tyvärr, hade Thailand varit ett mer jämlikt och utvecklat land där alla hade haft en chans att leva ett drägligt liv även om man inte var rik så hade nog barer och bordeller gapat ganska tomma, men i ett av världens mest ojämlika länder med ett utpräglat klasssystem och extremt stora klyftor så är en stor del av befolkningen dömda till livslångt slit sju dagar i veckan till pengar som man knappt kan leva på, inte utbilda sina barn eller förbättra sitt liv med

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp