Åka till Thailand i dagsläget, gällande sandbox m.m.

När du har fått dig några innan förvästen. Är det tydligen svårt att sluta all heder åt dig att du låter bilen stå och bäst så. Men döm inte andra efter dig själv. Var du helt nykter den gången du blev på körd. Har sett utlänningar i Thailand som kliver rakt ut från baren och gatan.
Jag dricker och kör men det händer att jag även inser min gräns och tar in på hotell istället för att köra hem.
Vadå döm inte andra efter dig själv, är du full eller.
På vilket sätt dömmer jag andra efter mig själv genom att säga att det är fel att köra onyckter?
Och ja jag var nyckter, och blir inte oredig så jag inte kan gå.
att jag väsnas på forumet är inte samma sak som att jag springer runt och för oväsen irl.
Vanligast jag gör när jag druckit helst nu under pandemin är sitter still på en stol/fåtölj och skriver här.

Vadå döm inte andra efter dig själv, är du full eller.
På vilket sätt dömmer jag andra efter mig själv genom att säga att det är fel att köra onyckter?
Och ja jag var nyckter, och blir inte oredig så jag inte kan gå.
att jag väsnas på forumet är inte samma sak som att jag springer runt och för oväsen irl.
Vanligast jag gör när jag druckit helst nu under pandemin är sitter still på en stol/fåtölj och skriver här.
Haha ja du nykter är jag sällan men full är det många år sedan nu. Hur du dömer andra är enbart en reflektion över dina alster här på forumet. Jag tycker du sköter dig bra på forumet men skulle inte vilja möta dig i trafiken med tanke på ditt humör. Jag tycker att det känns vettigt att ha den principen att aldrig kör onykter om jag vore dig.
Fridens och tycker du är en trevlig kille men vi är inte alla lika.
Att köra på fyllan kostar max 50 tusen och i värsta fall en natt hos polisen om du inte får fram pengar tid.
Gillar man inte läget stanna hemma.

Haha ja du nykter är jag sällan men full är det många år sedan nu. Hur du dömer andra är enbart en reflektion över dina alster här på forumet. Jag tycker du sköter dig bra på forumet men skulle inte vilja möta dig i trafiken med tanke på ditt humör. Jag tycker att det känns vettigt att ha den principen att aldrig kör onykter om jag vore dig.
Fridens och tycker du är en trevlig kille men vi är inte alla lika.
Att köra på fyllan kostar max 50 tusen och i värsta fall en natt hos polisen om du inte får fram pengar tid.
Gillar man inte läget stanna hemma.
Kanske beror på hur man använder utrycket full.
Full och onykter är samma sak, skriver jag full menar jag säkert det andra kallar onykter, 2-3 öl full/onykter, sen dyngrak kanske är det andra kallar full?
Lite lätt uppåt och glad i hågen = full.

Kanske beror på hur man använder utrycket full.
Full och onykter är samma sak, skriver jag full menar jag säkert det andra kallar onykter, 2-3 öl full/onykter, sen dyngrak kanske är det andra kallar full?
Lite lätt uppåt och glad i hågen = full.
Svårt att debattera med dig i det ämnet.

:laugh2::laugh2::laugh2::laugh2: Går det bra gubbar? Ni/ vi är fyllpåsar allihopa
Snackat med grannen precis. Hon tycker hon miste sin älskade pga av covid och förstår inte varför :(

Inte bara pandemin nu invaderar Putin Ukraina snart (som jag förutspådde i början av januari). Undrar om det går något direktflyg från Bangkok-Stockholm. jag tror Thai Air landar med ett plan varje onsdag 6.15 på Suvvan som avgått fr Stockholm. Jag skall ta PCX en och åka till Thai Air kontoret på flygplatsen. Och fråga. Funderar på att åka tillbaka i maj. Svårt att boka nu då vi går in i ett osäkert läge p g a Ukraina. Thai Air flyger väl nära Ukraina...om jag minns rätt....

Inte bara pandemin nu invaderar Putin Ukraina snart (som jag förutspådde i början av januari). Undrar om det går något direktflyg från Bangkok-Stockholm. jag tror Thai Air landar med ett plan varje onsdag 6.15 på Suvvan som avgått fr Stockholm. Jag skall ta PCX en och åka till Thai Air kontoret på flygplatsen. Och fråga. Funderar på att åka tillbaka i maj. Svårt att boka nu då vi går in i ett osäkert läge p g a Ukraina. Thai Air flyger väl nära Ukraina...om jag minns rätt....
Blir det osäkert läge så ändrar flygen rutt, det behöver du inte oroa dig för, dom flyger inte över om krig utbryter.
Är du orolig ta ett av arabbolagen, storcirkel på max nord Indien, sen raksträcka nordöver från Afrika.
Men som sagt bryter krig ut så stängs luftrummet, för ryssarna kommer ju bomba och luftvärnskanoner kommer smälla.
Så dom kommer ändra rutt, antagligen storcirkel till Grekland sen Nord.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
G
Svar
15
Visningar