Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du gissar bra på åldern, Janne. Pojken på pricken men tösen är 11. Lille David hade mörkblå ögon från början men dom går mer och mer över i brunt. Och brunt anlag är ju dominant så i de flesta fall med blå- och brunögda föräldrar så får barnen bruna ögon.
Fin unge du fått berra ser ut som en sjöbuse 8) Hoppas själv på barn, kom ju fram lite mer nu när jag var hemma varför frugan bettede sig som hon gjorde när farsan var på besök. När jag var på sjön så hade hon varit och testat sig, enligt läkarna kan hon inte få barn på naturlig väg utan måste provrörsbefruktas ifrån mig + att munkarna sagt att hon skall dö inom 10 månader. Så inte så konstigt att hon har betett sig som hon gjort.
Fin unge du fått berra ser ut som en sjöbuse 8) Hoppas själv på barn, kom ju fram lite mer nu när jag var hemma varför frugan bettede sig som hon gjorde när farsan var på besök. När jag var på sjön så hade hon varit och testat sig, enligt läkarna kan hon inte få barn på naturlig väg utan måste provrörsbefruktas ifrån mig + att munkarna sagt att hon skall dö inom 10 månader. Så inte så konstigt att hon har betett sig som hon gjort.
Och barn har vi försökt få dom senaste åren därför frugan gick och pratade med läkare och gjorde undersökning i hemlighet för det har ju inte blivit något resultat.
Håller tummarna för att det blir något, Jonas. Vi hade oddsen emot oss eftersom frugan är opererad efter ett tidigare missfall men det lyckades trots detta. Man skall nog bara försöka slappna av och inte tänka så mycket på det, det som sker det sker.
Och det är gott att höra att ni är på väg att reda ut ert förhållande. Lycka till!
Din familj är också jättefin, Matte. Vi får se om det blir något annat resmål än byn nästa år när vi äntligen skall åka ner, misstänker att frugan vill stanna däruppe så mycket som möjligt.
Grattis till familjen och tack för starten av en bra tråd!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.