Att bli pappa på gamla dar

Får väl dela en bild ja med. Slash med världens bästa pappa

line_1551527569850.jpg

Inte alls konstig! Lilleman har enbart gått en termin i förskoleklassen och han trivs utmärkt. Går mer än gärna iväg till skolan och det är ett gott tecken. Han fyller 7 den 2 april, inte klokt vad tiden går fort.
Ok.
Förlåt mig då fått intrycket av alla skriverier här på forumet att skolan började vid 4 års ålder, 6-7 års ålder i Sverige är ju min erfarenhet med men fick ju massa mothugg på det.

Ok.
Förlåt mig då fått intrycket av alla skriverier här på forumet att skolan började vid 4 års ålder, 6-7 års ålder i Sverige är ju min erfarenhet med men fick ju massa mothugg på det.
Det beror ju på om man räknar in den frivilliga förskolan, där kan barnen börja vid ett år. Förskoleklassen från 6 år är numera obligatorisk.

De kanske vill ha en far , inte en farfar . Min åsikt bara , Att skaffa barn efter 60 är som jag ser det väldigt egoistiskt , men det är min syn
Nu har jag ett gäng år innan jag fyller 60, så i ditt sätt att se på detta är jag safe :p ;)
Nu är jag hyffsat förståndig, så kommer förmodligen inte tillverka fler;) ligger iofs risigt till, frugan vill ha en dottero_O:)

Blir man far vid 52 så ger man sitt barn en farfar om du frågar mig.
Ja, jag tycker nog samma , även det för gammalt , men går inte att neka en 32 årig kvinna ett barn , 2003 gjorde jag det , slut på förhållandet blev det då . Träffade då min Thaifru , så slutet gott allting gott 55 :)

Ja, jag tycker nog samma , även det för gammalt , men går inte att neka en 32 årig kvinna ett barn , 2003 gjorde jag det , slut på förhållandet blev det då . Träffade då min Thaifru , så slutet gott allting gott 55 :)
Inga som helst problem.
Min tjej tjatade i början om barn, hasiphasip e ju så söta så hon ville väldigt gärna ha en.
Sa till henne att då får du byta falang först för här blir det inga fler. Sen dess inget mer tjat om barn. Skaffa barn nu står överst på min lista över saker jag absolut inte ska göra. Sterilisera mig ligger betydligt närmare till hands. Fn jag blir väl morfar snart så skulle kännas helt sjukt att bli farsa igen.
Bättre å skämma bort barnbarnen när dom kommer, det bästa med att passa andras ungar är att man kan lämna tillbaka dom.

Här tjatas det om andra saker istället, igår kom hon in å sa att jag måste gå ut å flytta lite på bilen, så hon kommer åt å tvätta den.

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp