Att bli pappa på gamla dar

Inga som helst problem.
Min tjej tjatade i början om barn, hasiphasip e ju så söta så hon ville väldigt gärna ha en.
Sa till henne att då får du byta falang först för här blir det inga fler. Sen dess inget mer tjat om barn. Skaffa barn nu står överst på min lista över saker jag absolut inte ska göra. Sterilisera mig ligger betydligt närmare till hands. Fn jag blir väl morfar snart så skulle kännas helt sjukt att bli farsa igen.
Bättre å skämma bort barnbarnen när dom kommer, det bästa med att passa andras ungar är att man kan lämna tillbaka dom.

Här tjatas det om andra saker istället, igår kom hon in å sa att jag måste gå ut å flytta lite på bilen, så hon kommer åt å tvätta den.
Hon hade ett barn vad jag förstår , det hade inte den dam jag träffade 1999 ,när hon sen var 32 var det dags , de har en biologisk klocka , men jag är glad att jag har den pojken , en bra grabb som aldrig gett mig några problem , bara glädje

Får väl dela en bild ja med. Slash med världens bästa pappa

line_1551527569850.jpg
Får man säga det själv så:rolleyes:;)

Hon hade ett barn vad jag förstår , det hade inte den dam jag träffade 1999 ,när hon sen var 32 var det dags , de har en biologisk klocka , men jag är glad att jag har den pojken , en bra grabb som aldrig gett mig några problem , bara glädje
Jo hon har ju en grabb men alla vill dom ha en hasiphasip ;)

Inte min nuvarande , skulle ju funkat när jag träffade henne 2005 , då var hon inte för gammal , men nu är det kört , tack gode gud att jag slipper tjat om fler ungar . Fem räcker som sagt ;)

Kommer han hit så kör jag gärna lite gympass med honom
Vi får se, han och hans dam har aldrig varit i Thailand , Fö så tränar han för att orka jobba , Han jobbar på Rivners , bara tunga jobb som jag sett , slitsamt , därför han måste hålla igång . Jobb sliter Gym bygger , men det fattar inte alla, ingen liten kille , 196 cm

Vi får se, han och hans dam har aldrig varit i Thailand , Fö så tränar han för att orka jobba , Han jobbar på Rivners , bara tunga jobb som jag sett , slitsamt , därför han måste hålla igång . Jobb sliter Gym bygger , men det fattar inte alla, ingen liten kille , 196 cm
Är hans dam från Thailand eller har han fastat för en svensk överviktig otrevlig dam?

Inga som helst problem.
Min tjej tjatade i början om barn, hasiphasip e ju så söta så hon ville väldigt gärna ha en.
Sa till henne att då får du byta falang först för här blir det inga fler. Sen dess inget mer tjat om barn. Skaffa barn nu står överst på min lista över saker jag absolut inte ska göra. Sterilisera mig ligger betydligt närmare till hands. Fn jag blir väl morfar snart så skulle kännas helt sjukt att bli farsa igen.
Bättre å skämma bort barnbarnen när dom kommer, det bästa med att passa andras ungar är att man kan lämna tillbaka dom.

Här tjatas det om andra saker istället, igår kom hon in å sa att jag måste gå ut å flytta lite på bilen, så hon kommer åt å tvätta den.

Samma för min del när jag träffade nuvarande sambon som inte har några barn, vill du ha barn så satsa inte på ett liv med mej för den delen är färdigt i mitt liv.
Min flyttar bilarna själv när hon vill städa eller tvätta dem......

Du har väl inte ens en egen bil? :reta:
Om jag tvingas välja mellan att få den tvättad eller tvätta själv så är valet självklart.....
Du har rätt i att jag inte har en egen bil, har jag inte haft på 22 år;)men dom som äger bilen jag förfogar över står för tvätt, service å reparationer faktiskt även soppan:tongue_transparent:
Men säger en del om dig, om du nu låter frugan tvätta bilen;)

Du har rätt i att jag inte har en egen bil, har jag inte haft på 22 år;)men dom som äger bilen jag förfogar över står för tvätt, service å reparationer faktiskt även soppan:tongue_transparent:
Men säger en del om dig, om du nu låter frugan tvätta bilen;)

Är någon av bilarna i Sverige rejält smutsig så tar jag högtryckstvätten innan hon får tvätta resten, vi har ändå 2 ganska nya och fräscha bilar som jag gärna undviker svamprepor på + en äldre lite smårisig som bara är ett litet miljöexperiment än så länge.

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp