Barnmisshandel i Thailand

Du skrev : Så du inbillar dig att alla Thai är som din fru? Är det någonstans du kan finna att det påstås att alla Thai är lika aggresiva , läs vad jag skrev , jag skrev det finns undantag , men jag anser de vara väldigt hetsiga i humöret ,, ;)
Vad Du skrev är väl rätt irrelavant då det inte var dig jag citerade lr..

För att åter gå till misshandel av barn skall jag nu berätta en historia.
En granne har blivit tvingad att ta hand om en pojke på 8 år. han har vid ett flertal gånger blivit rappad med käppen.
Hade svårt att höra hans gråt,så jag sa till frugan att säga till honom, jaja, men det hände inget. stryk fick han för han inte läste läxorna.
Sedan hände det sig så att för några veckor sedan försvann en telefon. Jag började få indikationer på att det var pojken som taget den. Så vad göra ville inte att han skulle få stryk.
Kallade till mig mannen som är 70 år.
Började att säga till honom att ta det lugnt innan jag berättade för honom om våran misstanke.
Han hade svårt att ta till sig att pojken taget telefonen, han menade på att han inte hade kunskaper om telefoner.

Men han gick över till sig efter en timme kom han tillbaka med telefonen i handen.
Tyvärr fungerade inte våran vädjan att ta det lugnt

Men nu hör också till att för många år sedan fick han ta hand om en annan pojke.
Samma historia där. denna pojken rymde när han var 14.
Han är i dag 22 och det går bra för honom.

PS fans det inte ett uttryck förr i Sverige,l du att kvasten skall dansa, eller något liknande.

mackes, snälla.... varför inte ta dig en tur ner till t.ex. Pattaya och fråga på random en thai-människa du möter, varifrån dom kommer,,, svaret låter inte vänta på sig... Isaan....

Så som jag säger, det värsta av det värsta söker sig till turistorterna, och Pattaya är ett stålle med mängder av ruttna människor. Din forskning funkar inte alltid mackes...
Ligger mycket i det du säger, Pattaya är startpunkten för allehanda ruttna människor.
Både thai från Isaan och utlänningar.

Vissa stannar kvar och andra drar vidare till Isaan med en 25år yngre darling.

Ligger mycket i det du säger, Pattaya är startpunkten för allehanda ruttna människor.
Både thai från Isaan och utlänningar.

Vissa stannar kvar och andra drar vidare till Isaan med en 25år yngre darling.
[emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji6]

Så du inbillar dig att alla Thai är som din fru? Kan säga dig att min tjej vet fn knappt hur man blir arg men jag har däremot haft ett gäng Svenska fruntimmer som hade en jvla koll på det.

Så DU inbillar dig att alla thai är som din fästmö, lugna, vet inte vad att bli arg är ens, hahaha secka fantasier... jag tror vi andra spelar i en annan "liga" än vad du gör faktiskt... Vi är gifta och har gett våra fruar tryggheten, så dom kan leva i säkert i ett förhållande, och våga ha meningsutbyten med oss....

Så DU inbillar dig att alla thai är som din fästmö, lugna, vet inte vad att bli arg är ens, hahaha secka fantasier... jag tror vi andra spelar i en annan "liga" än vad du gör faktiskt... Vi är gifta och har gett våra fruar tryggheten, så dom kan leva i säkert i ett förhållande, och våga ha meningsutbyten med oss....
Nä Mr Newdawn, det var Du som drog paraleller med Din fru och Thai i gemen, jag svarade bara att min tjej inte alls är sådan så din tes håller inte.
Förstår du bättre nu?
Prova gärna att läsa igen om det inte går in.

Nä Mr Newdawn, det var Du som drog paraleller med Din fru och Thai i gemen, jag svarade bara att min tjej inte alls är sådan så din tes håller inte.
Förstår du bättre nu?
Prova gärna att läsa igen om det inte går in.

Vet du vad ironi är... Nä trodde inte det heller...Som sagt var, kom igen när du spelar i samma liga som oss andra..

,, nu få jag väl se någon skribent som påstår att detta händer ju även i Sverige ,, och ja , det gör det , men inte varje vecka som här .....

Yes, ungefär var 7:e vecka (67milj/9,5milj)
laughing.gif

Yes, ungefär var 7:e vecka (67milj/9,5milj)
laughing.gif

Gör resultatet dig lycklig mackes? Alltså att barnmisshandel sker i Sverige var 7;e vecka. Jag förstår dock din ironiska smiley till fullo, men känns lite mysko och malplacerad för mitt tycke..

Gör resultatet dig lycklig mackes? Alltså att barnmisshandel sker i Sverige var 7;e vecka. Jag förstår dock din ironiska smiley till fullo, men känns lite mysko och malplacerad för mitt tycke..
Ja verkligen !! Brist på verklighetsuppfattning och empati för de stackars barnen som blir slagna av den som de skall se som sin trygghet i detta skitsamhälle ..

Känner inte Mackes så jag kan inte veta , idioter finns det gott om i detta land i alla fall , finns de idioter som kallar andra för idioter likaså .....lol 55555 Har svårt att svälja vissa saker .....
Nu tror jag inte Mackes om detta utan han är nog en sån där godhetsmänniska som tro allt gott om alla , samt aldrig generaliserar ...555555 kan bli tokigt då om man helt enkelt vägrar se sanningar

Hör detta från var och varannan härnere , det skall vara drama och svartsjuka i fan allt ,, men självklart så kan man ju inte generalisera .Såg just på Tv 8 att en man skjutit sin fru samt sin femåriga dotter, sen sig själv i munnen , tre människor döda pga lite heta känslor , orsak ,,frun ville ha skilsmässa ,, nu få jag väl se någon skribent som påstår att detta händer ju även i Sverige ,, och ja , det gör det , men inte varje vecka som här ..... Men allt vanligare i Sverige , men då kallas det hedersmord och då kan man inte straffa då det är religionsfihet i landet :rolleyes: ... Men Mackes har säkert nån bra statistik som dementerar mina påståenden ...:)
Han sköt fyra människor, först svärfar sen sin fru sen sin sexåriga son och till sist sig själv i huvudet genom munnen.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp