container till thailand

Hur kan man inte älska TS?
Bläddrade igenom mina notiser och såg att ngn kommenterade mitt inlägg. Klickar på det o hamnar här.
Snack om barstråk. Skrollar upp och läser vidare i ämnet tills jag ser en bild på segelbåtar.
Snabbt skrållar jag till rubriken som säger "container till Thailand" :D

Så vill ni veta energiinnehållet i en mango, så sök efter flipp flopp på stranden, bläddra fram ett par sidor så hittar ni svaret 555+++

Hur många gånger har man inte fått höra det... "Kan du inte importera en container med barbrudar från Thailand, Krister?"

Så visst har de med varandra att göra

Hur gör man med momsen?
7% för litteratur funkar inte då dessa varelser är svåra att läsa.
12% som mat skulle kunna funka då man gärna vill äta upp dom (i kärleksmässig kontext)
25% Skulle också kunna funka i form av lyxartikel, men borde samtidigt vara avdragsgill då kostnaderna blir höga

Förlåt:p

Vissa växer ju ifrån bargator, biljard samt gogo och mognar när andra förblir för evigt tonåringar ;)
Ska man ändå hålla på med den ädla konsten så är det badhus och fishbowl som ger klass och status. :):):)
Växer ifrån?
Du menar att en del tappar ungdomsinnet och mognar till gamla gubbar.
Absolut inget att stå efter om du frågar mig, tonåring forever e grejen.

Växer ifrån?

Tror att ungdomsinne och mognad missuppfattas många gånger, det ena utesluter inte det andra. Man kan vara ungdomlig i sinnet och samtidigt mogen mentalt!;):)

Hur kan man inte älska TS?
Bläddrade igenom mina notiser och såg att ngn kommenterade mitt inlägg. Klickar på det o hamnar här.
Snack om barstråk. Skrollar upp och läser vidare i ämnet tills jag ser en bild på segelbåtar.
Snabbt skrållar jag till rubriken som säger "container till Thailand" :D

Så vill ni veta energiinnehållet i en mango, så sök efter flipp flopp på stranden, bläddra fram ett par sidor så hittar ni svaret 555+++
hej jo dä å jag som å ts, jag började med att fråga om dä va nån som visste om hur man skeppar en container skit samma va dä ä i den men sen berättade jag om min dröm att ha en liten segelbåt här, sen vet ju alla att de flesta trådar spårar ur 555 förresten var hittar man bra flipp-flopps? 555

Växer ifrån?
Om fem år till är du också less på gogo, ”badhus" med massage om du nu ens upplevt det än?
Annars är det hög tid för dig att börja med den ädla livsstilen. ;)

hej jo dä å jag som å ts, jag började med att fråga om dä va nån som visste om hur man skeppar en container skit samma va dä ä i den men sen berättade jag om min dröm att ha en liten segelbåt här, sen vet ju alla att de flesta trådar spårar ur 555 förresten var hittar man bra flipp-flopps? 555
Kvalitet eller storleksmässigt?
Vanligtvis så säljs det bara storlekar för pojkar (max storlek 45) men på turistorter finns större o då skiter jag i kvalitet, bara dom passar hahaha.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
6 K
A

Tillbaka
Topp